800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

بسیج برگرفته از فرامین اسلام است/ اراده استوار بسیجیان در خدمت رسانی و محرومیت زدایی ستودنیست

مولوی سید عبدالصمد ساداتی گفت: اراده استوار بسیجیان در خدمت رسانی، محرومیت زدایی، مردم یاری و کمک به افراد نیازمند و مستضعف جامعه ستودنی است.
بسیج برگرفته از فرامین اسلام است/ اراده استوار بسیجیان در خدمت رسانی و محرومیت زدایی ستودنیست
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: بسیج دارای نیروهای مخلص و فداکاری است که برگرفته از فرامین اسلامی است.

وی افزود: حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آن توسط اقشار مردم و بسیج عمومی شکل گرفت که با تمام دارایی خود از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

امام جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: تشکیل بسیج یک نیاز اساسی بود که از بطن مردم و با توکل و اراده استوار در عرصه های مختلف در همه زمینه ها از جمله سازندگی، مردم یاری و کمک رسانی به افراد و خانواده های مستضعف شکل گرفت.

مولوی ساداتی خاطر نشان کرد: فداکاری بسیج و بسیجیان در دفاع از انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی بسیار مشهود بود.

وی اذعان کرد: امروز می توان از ظرفیت بسیج در همکاری و سازندگی برای پیشبرد و پیشرفت بیشتر در تمامی زمینه ها و ابعاد استفاده کرد.

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: در اوایل انقلاب بسیاری از افراد تحصیل کرده در قالب نیروهای جهادی جهت خدمت رسانی در مناطق محروم در کنار مردم با لذت خاصی حضور داشتند امروز هم می توانیم از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب: 24068
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *