800
۰
در پی یک سهل انگاری؛

۶ هزار لیتر گازوئیل در مخزن بنزین تخلیه شد/ از عرضه گازوئیل 3هزار تومانی تا تحمیل خسارت به شهروندان

در پی سهل انگاری یک کارگر ۶ هزار لیتر گازوئیل در مخزن بنزین جایگاه سوخت سیب و سوران تخیله شد و به شهروندان این شهر ضرر وارد کرد.
۶ هزار لیتر گازوئیل در مخزن بنزین تخلیه شد/ از عرضه گازوئیل 3هزار تومانی تا تحمیل خسارت به شهروندان
به گزارش شستون، شماری از شهروندان سیب و سورانی با تماس با این پایگاه خبری از فروش گازوئیل به عنوان بنزین در جایگاه سوخت این شهرستان خبر دادند.

شهروندان سیب و سورانی گفتند: جدای از اینکه به جای بنزین ۳ هزار تومانی، گازوئیل ۳۵۰ تومانی را لیتری ۳ هزار تومان به آنها فروخته اند، خودروهای آنها نیز معیوب شده و هزینه ای اضافه بر دوش آنها گذاشته است.

اتفاق پمپ بنزین سوران تعمدی نبوده است

در همین راستا خبرنگار ما جهت بررسی صحت و سقم ماجرا به سراغ فرشاد گرگیج سرپرست فرمانداری شهرستان سیب و سوران رفت که وی به خبرنگار ما گفت: اتفاقی که اخیرا در پمپ بنزین سوران رخ داده تعمدی نبوده است.

وی افزود : بررسی های اولیه نشان از این دارد که در ماجرای پمپ بنزین عمدی در کار نبوده و صرفا سهل انگاری نیروی شیفت پمپ بنزین عامل این اتفاق بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد : پس از متوقف شدن اولین ماشین در پمپ بنزین متصدی جایگاه موضوع را بررسی و متوجه می شود که در بنزین جایگاه مقداری گازوئیل وجود دارد که بلافاصله موضوع را به شرکت نفت و فرمانداری شهرستان اطلاع داده و با هماهنگی با عوامل شرکت نفت و فرمانداری اقدام به تعطیل نمودن جایگاه کرده است.

گرگیج خاطر نشان کرد: متصدی جایگاه پس از بررسی مخازن متوجه می شود که ۶ هزار لیتر گازوئیل با سهل انگاری نیروی شیفت جایگاه در مخزن بنزین جایگاه تخلیه شده است.

وی افزود : اخباری که در فضای مجازی در خصوص فروش بنزین آلوده با قیمت آزاد منتشر شده اساسا کذب است و صت ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد : جایگاه مذکور تا زمان پاک سازی مخازن فعالیتی ندارد و کمتر از 48 ساعت آینده این امر میسر می شود و خدمت دهی جایگاه مذکور دوباره از سر گرفته می شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب: 25404
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *