800
۰
​فرمانده سپاه چابهار:

آماده باش سپاه برای امداد رسانی به مناطق حادثه دیده احتمالی/امداد رسانی بسیجیان جهت پیدا کردن پیکر کودک غرق شده زرآبادی

خدارحم سارانی،گفت:تا به پایان رسیدن بارش ها نیروهای سپاه و بسیج به صورت آماده باش جهت امداد رسانی به مردم حضور پیدا خواهند کرد.
آماده باش سپاه برای امداد رسانی به مناطق حادثه دیده احتمالی/امداد رسانی بسیجیان جهت پیدا کردن پیکر کودک غرق شده زرآبادی
به گزارش شستون، سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران؛بیان کرد:درپى فعاليت سامانه بارشى مونسون و بارش باران هاى سيل آسا و طغيان رودخانه هاى فصلى  نیروهای سپاه و بسیج در تمامی نقاط شهرستان به حالت آماده باش در آمدند.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز نیرو های بسیج همانند گذشته آماده به خدمت برای مردم هستند،تصریح کرد:خوشبختانه بارش های باران در چند روز گذشته خسارات زیادی در سطح شهرستان به وجود نیاورده است.


سارانی با اشاره به مفقودی یک کودک ٨ ساله در رودخانه كاروان شهرستان زرآباد،خاطرنشان کرد:به علت طغیان رودخانه و سیلاب یک کودک در رودخانه غرق و مفقود شد که
از همان دقايق ابتدايى اين حادثه بسيجيان پايگاه دسته رزمى زرآباد مامور شدند تا در كنار مردم به جست و جو جهت پيدا كردن پيكر اين كودك بپردازند.

وی با اشاره به حجم بالای آب رودخانه،اظهار کرد:با پیگیری هایی انجام شده از برخی ادارات شهرستان زر آباد تعداد ٢ دستگاه لودر جهت تغيير مسير رودخانه و انجام اقدامات لازم به محل اعزام و از روز گذشته درحال انجام كار هستند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه نیروهای بسیج در هر زمان و هرنقطه که نیاز به کمک باشد،حضور پیدا میکنند،خاطرنشان کرد:تاپیدا شدن پیکر مفقود شده این دختر ۸ساله بسیجیان در محل حادثه حضور دارند و عملیات امداد رسانی را انجام خواهند داد.



انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 25733
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *