800
۲
فرمانده سپاه شهرستانی بیان کرد؛

آمادگی سپاه و بسیج در موقع بحران/بسیج سازندگی پیشتاز در محرومیت زدایی

احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: جهادگران سپاه و بسیج در کنار مردم هستند تا باری از آلام آنان را کم کنند و در این راستا هر جای که نیاز به کمک سپاه و بسیج باشد، با روحیه جهادی مشارکت می کنیم.
آمادگی سپاه و بسیج در موقع بحران/بسیج سازندگی پیشتاز در محرومیت زدایی
احمدمالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: اقدامات محروميت زدايي در این منطقه با کمک و همراهي گروه هاي جهادي انجام می‌شود که با توجه به پخش و توزیع و کمک رسانی در این منطقه توزیع 16400 پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و همچنین 4000 پرس غذای دیگر در عید غدیر خم توسط سپاه، بسیجیان و بسیج سازندگی وبه کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سراوان، طبخ و توزیع شد.
وی افزود: برگزاری 423 اردو جهادی توسط این سپاه و کمک به محرومین در مناطق حاشیه شهر سراوان و روستاهای اطراف انجام شد.
وی ادامه داد: در روستاهای هوشک، کله گزان، کولو، هر کدام یک مدرسه ۶کلاسه به متراژ 1200متر مربع احداث شد، احداث ۳سرویس بهداشتی ۶چشمه با پیشرفت ۵۰درصدی می باشد.
احمد مالدار تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی احداث یک واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای بات کوچک از توابع شهر سیرکان تکمیل و واگذارشد و تشکیل49 صندوق قرض الحسنه مردم یار و توزیع 50بسته معیشتی و بهداشتی به خانواده های زندانیان توسط بسیج سازندگی برپا شد.
مالداربا توجه به مشکل کم آبی در این منطقه که مشکلات و سختی های زیادی را برای مردم به وجود آورده افزود: تکمیل پروژه آبرسانی انتقال آب به 7 روستا به طول 9566 متر لوله کشی و آبرسانی شدند و همچنین توزیع 2850 بسته معیشتی و 200بسته شوینده و ضد عفونی کننده در بین محرومین و نیازمندان در نهضت کمک مومنانه توزیع شد.
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطرنشان کرد: در اوج شیوع همه گیری بیماری کرونا توزیع 120 هزار ماسک وراه اندازی 5 کارگاه تولید ماسک توسط بسیج سازندگی این سپاه احداث شد و در این همه گیری این ویروس منحوس ضدعفونی و گندزدایی معابر و سطح شهر توسط گروه های جهادی و بسیجیان پایگاه ها را داشتیم و توسط جامعه پزشکی و بهداری سپاه شهرستانی21مرحله ویزیت رایگان در مناطق محروم از جمله کشتگان و کله گان صورت گرفت.
مالداراذعان کرد: سیل چند روز گذشته درشهرستان باعث تخریب تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی روستای ناهوک شد که تعداد ۱۸گروه جهادی فعال حضور داشتند و تعداد ۱۴۰ بسته معیشتی در بین سیل زدگان ناهوک توزیع شد.
مالدار در پایان افزود: جهادگران سپاه و بسیج در کنار مردم هستند تا باری از آلام آنان را کم کنند و در این راستا هر جایی که نیاز به کمک سپاه و بسیج باشد، با روحیه جهادی مشارکت می کنیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 25750
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *