800
۰

عکس نوشته/شروط ترامپ برای ادامه برجام، نقض برجام است

یک کارشناس مسائل هسته‌ای در خصوص اقدامات متقابلی که ایران می تواند انجام دهد عنوان کرد: خروج ایران از برجام آخرین راه بوده چرا که این کار افکار عمومی را علیه ایران تحریک می کند، ایران باید خود را در حوزه اتحادیه اروپا گسترش دهد و ارتباطات خود را با کشورهای روسیه، چین، فرانسه و آلمان حفظ کند.
عکس نوشته/شروط ترامپ برای ادامه برجام، نقض برجام است
به گزارش شستون، حسن هانی زاده، کارشناس مسائل هسته‌ای در گفت و گو با خبرنگار دانا گفت: ترامپ مایل است از برجام خارج شود اما به خاطر توصیه های اطرافیان این اقدام را انجام نداد و اکنون برای این تمدید تعلیق تحریم ها شروطی اعلام کرده است که به نظر می رسد این شروط اساساً در حد حرف باشند.

این کارشناس مسائل هسته‌ای با بیان اینکه وضع تحریم از سوی وزارت خزانه داری در کنار تمدید تعلیق تحریم ها نوعی پارادوکس در رفتار آمریکاست عنوان کرد: تناقضات رفتاری جزئی از ویژگی های شخصیتی ترامپ است که در این خصوص باید تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی باید فعالیت خود را برای خنثی سازی اثرات این تحریم ها آغاز کند.

هانی زاده عنوان کرد: به نظر می رسد شرایطی که ترامپ برای ایران قرار داده مانند دسترسی به مراکز نظامی ایران برای بازرسی نوعی زیاده خواهی است؛ منع فعالیت های نظامی ایران و عدم تولید موشک‌های بالستیک از سوی ایران مواردی است که ترامپ اعلام کرده است.
در این زمینه پایگاه خبری شستون عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 10028
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *