800
۰

عکس نوشته/طرح انتقال حوزه به حوزه آب از اقدامات گروه جاسوسی کاووس سید امامی بود

دبیر کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه عربستان 6 میلیارد متر مکعب از آب دریا را شیرین کرده و به داخل کشورش می برد، گفت: سال ها پیش رهبر انقلاب تأکید کرده بودند که به جای فروش نفت، آب دریا را شیرین کرده و بفروشیم اما همین گروه مانع از تحقق این ایده شدند.
عکس نوشته/طرح انتقال حوزه به حوزه آب از اقدامات گروه جاسوسی کاووس سید امامی بود
به گزارش شستون، ابوالفضل حسن بیکی، دبیر کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با دانا در خصوص پرونده مربوط به جاسوسی کاووس سید امامی اظهار داشت: این فرد چندین روز قبل از اعلام دستگیری از سوی دادستان تهران دستگیر شده و در جریان بازجویی‌ها به انتقال حجم زیادی از اطلاعات محرمانه به سرویس‌های جاسوسی خارجی اعتراف کرده است.
وی همچنین گفت: از سال های گذشته این افراد به بهانه حفاظت از محیط زیست به استان‌های مختلف حتی شهر دامغان هم سفر کرده بودند و اعضای این شبکه در برخی از مناطق استراتژیک کشور تعدادی دوربین در ظاهر برای رصد امور زیست محیطی نصب کرده بودند که در واقع پوششی برای رصد فعالیت های موشکی کشور بوده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه عربستان 6 میلیارد متر مکعب از آب دریا را شیرین کرده و به داخل کشورش می برد تصریح کرد: سال ها پیش رهبر انقلاب تأکید کرده بودند که به جای فروش نفت، آب دریا را شیرین کرده و بفروشیم اما همین گروه مانع از تحقق این ایده شدند.

وی افزود: بحران آب موضوعی بود که بر اساس نقشه سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی با کمک این گروه در ایران رقم خورد؛ این گروه اولین مخالف شیرین سازی آب خلیج فارس و دریای عمان به منظور تامین آب شرب جنوب کشور بودندو دلایلی را هم ارائه کرده و مسئولان را قانع کردند، اما در حال حاضر که عربستان بیشترین بهره برداری در این زمینه را داشته و آب خود را از این طریق تأمین می‌کند ایران حتی یک قطره آب از دریا را هم شیرین نکرده است.

در این زمینه پایگاه خبری شستون عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش


 
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 10623
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *