800
۰
به مناسبت سوم خرداد انجام شد؛

آزاد سازی خرمشهر نقطه اوجی به سوی آرمان های انقلاب/ ملت ایران همیشه برای دشمنان ذلت آفریده اند+تصاویر

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: یهود حربی فتنه گر از زمان ورود پیامبر اکرم (ص) تاکنون حیله گری دارد و می خواهد با مزدورانی مثل آل سعود به کشورهای مظلوم و اسلامی بتازد و این درحالی است که ملت ایران برای دشمنان همیشه ذلت آفریده است.
آزاد سازی خرمشهر نقطه اوجی به سوی آرمان های انقلاب/ ملت ایران همیشه برای دشمنان ذلت آفریده اند+تصاویر
به گزارش شستون؛ به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی غرور آفرین خرمشهر مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، درویش نارویی فرماندار، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی، معتمدین و بسیجیان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر در اذعان عمومی و دنیا نقش بسته و طرح جدیدی از برخورد ما با استکبار در جهان ایجاد کرده است، گفت: فتح خرمشهر نقطه اوجی برای حرکت به سوی آرمان های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه فتح خرمشهر گویای تاریخ ارزشمند ما است، تصریح کرد: طراحی دشمن بر علیه این نظام روز به روز پیچیده تر می شد و در آزادی این شهر بهترین ها را با یک پشتوانه قوی گذاشته ایم.

وی توضیح داد: تجلی ارزش های خداوند متعال در رزمندگان توانمند ما موجب شده که امام راحل در سخنان خود اشاره به این داشته باشند که خرمشهر را خدا آزاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با عنوان اینکه اگر ارزش های خدا در افراد جامعه باشد همیشه با پیروزی همراه خواهد بود، اذعان داشت: دشمن با شکستی که از ملت ایران خورده است دیگر جرعت نمی کند که با ابزار مادی به ما حمله کند.

وی یادآوری کرد: در فتح خرمشهر ما عشق، برادری و همگرایی را دیدیم و وحدت موجب شد که دشمنان قسم خورده ایران و اسلام با شکست روبرو شوند.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه فتح خرمشهر نماد استکبار ستیزی است، بیان کرد: هر توطئه و دسیسه ای از دشمن سر بزند به تناسب آن جواب خواهیم داد و دشمنان بدانند که همیشه با شکست روبرو خواهند بود.

وی اظهار کرد: یهود حربی فتنه گر از بدو به ورود پیامبر اکرم (ص) تاکنون حیله گری دارد و می خواهد با مزدورانی مثل آل سعود به کشورهای مظلوم و اسلامی بتازد و این درحالی است که ملت ایران برای دشمنان همیشه ذلت آفریده اند.

در پایان مراسم به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر از خانواده شهدا و جانبازان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.


انتهای پیام/م.ش
 
 
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 11067
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *