800
۰
سرپرست سالن ورزشی روستای دشتوک سراوان خبر داد:

۱۲ تیم در جام رمضان روستای دشتوک سراوان با هم به رقابت پرداختند+ تصاویر

سرپرست سالن ورزشی روستای دشتوک سراوان از به رقابت پرداختن ۱۲ تیم‌در مسابقات جام رمضان فوتسال این روستا خبر داد.
۱۲ تیم در جام رمضان روستای دشتوک سراوان با هم به رقابت پرداختند+ تصاویر
عبدالصمد ناظری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۱۲ تیم به مرحله اجرا در آمد که این تیم ها در سه گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: پس از برگزاری رقابت های نفس گیر تیم های سالن ورزشی دشتوک، اتحاد دهوار زمین، بازرگانی بنیامین و جالق به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
سرپرست سالن ورزشی روستای دشتوک شهرستان سراوان گفت: در شب پایانی و فینال بازی ها که بین دو تیم بازرگانی بنیامین و جالق برگزار شد در نهایت تیم جالق توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم بازرگانی بنیامین را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
ناظری یادآور شد: در این‌سری از مسابقات تیم جالق مقام اول، بازرگانی بنیامین مقام دوم را از آن‌ خود کردند و کاپ اخلاق نیز به تیم اتحاد دهوار زمین تعلق گرفت.
وی با بیان اینکه امیر ملازهی از تیم اتحاد دهوار زمین به عنوان برترین بازیکن فنی این سری از مسابقات معرفی شد، خاطر نشان کرد: عارف درزاده از تیم‌ بازرگانی بنیامین و محمد هادی فر از تیم جالق برترین گلزنان جام رمضان سال جاری شدند.
 
سرپرست سالن ورزشی روستای دشتوک شهرستان سراوان در پایان خاطر نشان کرد: عمران بارانزهی از تیم‌ سالن ورزشی دشتوک نیز به عنوان برترین دروازه بان انتخاب شد.
 
 
انتهای پیام/الف.د
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 11166
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *