800
۰
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان:

مسابقات روستایی به مناسبت روز بهزیستی در دهستان ناهوک برگزار شد/ اجرای بازی های بومی و محلی در روستای دهک+تصویر

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: بازی های بومی و محلی و روستایی به منظور گرامیداشت روز بهزیستی و هفته کرامت در روستای ناهوک و دهک برگزار شد.
مسابقات روستایی به مناسبت روز بهزیستی در دهستان ناهوک برگزار شد/ اجرای بازی های بومی و محلی در روستای دهک+تصویر
مراد شیخ زاده در گفت و گو با شستون اظهار کرد: بازی های بومی محلی گرامیداشت روز بهزیستی با همکاری اداره بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان  در دهستان ناهوک از توابع بخش جالق شهرستان سراوان برگزار شد.
وی افزود: این بازی ها که میان جوانان و نوجوانان این روستا برگزار شد در دو رشته دو با گونی و مچ اندازی به مرحله اجرا در آمد.
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی ادامه داد: در رشته دو با گونی زکریا گمشادزهی، امید سپاهی و علی ارجمند به ترین در جایگاه مقام اول تا سوم قرار گرفتند.
شیخ زاده گفت: در رشته مچ اندازی یحیی گمشادزهی، امیر جمشیدی و یاسین نصرت زهی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
وی افزود: همچنین مسابقات بومی و محلی با همکاری بسیج فرهنگی و اداره ورزش و جوانان به مناسبت دهه کرامت در روستای دهک از توابع بخش مرکزی که در ۲۵ کیلومتری مرکز شهر سراوان قرار دارد نیز برگزار شد.
 
 رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خاطر نشان کرد: این بازی ها در محل دبستان شمس تبریزی روستای دهک با حضور پرشور و علاقمندان به ورزش برگزار شد در چهار رشته طناب زنی، حلقه زنی، کپگ و تالشود به مرحله اجرا درآمد.
 
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 11398
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *