800
۰
در جمع دانش آموزان مطرح شد؛

شهید حسین فهمیده الگوی برجسته در مکتب امام خمینی (ره)/آمریکای جنایتکار سنبل شیطان در جهان است+عکس

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: شهید حسین فهمیده یک الگوی برجسته در مکتب امام خمینی (ره) است و مردم باید با کسانی که در دل انقلاب جان فشانی کرده اند آشنا شوند.
شهید حسین فهمیده الگوی برجسته در مکتب امام خمینی (ره)/آمریکای جنایتکار سنبل شیطان در جهان است+عکس
به گزارش شستون؛ مراسم محوری به مناسبت روز دانش آموز با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، علی جهانتیغ فرمانده حوزه دانش آموزی و جمعی از دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه شهدای جوان ما در سخت ترین مشکلات در مقابل هجمه دشمنان ایستادگی کرده اند و تاثیر زیادی بر روی جوانان امروزی گذاشته اند، گفت: شهید حسین فهمیده یک الگو برجسته در مکتب امام خمینی (ره) است و مردم باید با کسانی که  در دل انقلاب جان فشانی کرده اند، آشنا شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما می توانیم فرهنگ شهید فهمیده را در دل و جان دانش آموزان نهادینه کنیم، تصریح کرد: شهدای ما هشت سال در مقابل انسان های ستمگر و جنایتکار مانند صدام ظالم ایستادگی کردند و این رشادت ها جای تامل و تفکر دارد.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه صدام با برترین تکنولوژی نظامی و با لشکر منظم در مقابل جوانان ما شکست خورد و در سوراخ موش با وضعیتی تاسف بار پنهان شد، بیان داشت: مکتب و راه امام خمینی (ره) یک حقیقت بزرگ است که روشنگر راه حق می باشد.

وی یادآوری کرد: جوانان ما؛ جان دادند که روزی به کربلا برسند و اکنون می بینیم که چند میلیون زائر ایرانی در پیاده روی اربعین جاضر می شوند و عراق جولانگاه عاشقان ایرانی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه  کسانی که راه خدا را نمی بینند دارای قلب های غبار آلود هستند و درک درستی از واقعیت ها ندارند، توضیح داد: مسیر کربلا برای ایرانیان باز شده و این یک معجزه بزرگ است و هرجا در حفظ ارزش های و آرمان های انقلاب کوتاهی کرده ایم، ضرر و زیان دیده ایم.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه انقلاب پاک اسلامی ایران تمام فسادها را دفع می کند، اذعان داشت: راه حسین فهمیده حقیقت همیشه زنده است که ما روز به روز به این حقیقت می رسیم و خداوند متعال در این مسیر راه درست را به ما نشان می دهد.

وی با اشاره با اینکه در تمام مدارس آموزش و پرورش باید فرهنگ و راه شهید حسین فهمیده نهادینه شود و حقیقت مسیر خداوند آموزش داده شود، افزود: راه خدا ما را از تحجر، انشقاق، گناه و فساد دور می کند و برای شیعه و سنی فرقی ندارد.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه  تمام دسیسه گران و منحرفان عالم برای به انزوا کشیدن انقلاب گرد هم آمده و برای فروپاشی این نظام برنامه ریزی می کنند، گفت: اولین دشمن انقلاب، اسرائیل حربی است و آمریکای جنایت کار سنبل شیطان در جهان است.
 
انتهای پیام/م.ش
 
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 12303
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *