800
۰

روایت تکنسین اورژانس از آتش زدن یک بسیجی در عاشورای سال ۸۸ +فیلم

روایت شهید علیرضا ستاری، تکنسین اورژانس از آتش زدن یک بسیجی در روز عاشورای سال ۸۸ را در این خبر دنبال کنید.
روایت تکنسین اورژانس از آتش زدن یک بسیجی در عاشورای سال ۸۸ +فیلم
به گزارش شستون؛ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برگزاری انتخابات سال ۸۸ و رأی نیاوردن کاندیدای مورد نظر برخی از هواداران، افرادی که از مدت‌ها پیش فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراندند، آتش فتنه‌ای را روشن کردند که آمریکا سردمدار اصلی هدایت آشوبگران آن بود.
سر دادن شعار‌های مختلف بر ضد آرمان‌های انقلاب و وارد کردن خسارت به اموال عمومی بیت المال، تنها بخشی از حوادث تلخ فتنه سال ۱۳۸۸ به شمار می‌رفت.
بسیاری از نیروهای بسیجی پایگاه‌های مختلف برای حفاظت از جان مردم عادی که زمان وقوع اغتشاشات در حال تردد بودند، به خیابان‌های پایتخت آمدند و در صحنه‌های مختلف مورد ضرب و شتم  اغتشاشگران قرار گرفتند.
شهید علیرضا ستاری، تکنسین اورژانس، یکی از افرادی بود که در عاشورای ۸۸ به عنوان امدادگر داوطلب در خیابان‌های پایتخت حضور داشت و بلافاصله بعد از دریافت پیغام کمک نیرو‌های امدادی در میان اعتشاشگران حضور یافت. او با حضور در محلی که قرار بود به آسیب دیدگان امدادرسانی کند با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شد. اغتشاشگران با بنزینی که از موتور وسایل امدادی خارج کرده بودند، سعی داشتند یک جوان بسیجی را به آتش بکشند.
شهید علیرضا ستاری با مشاهده این صحنه برای جلوگیری از فاجعه‌ای انسانی به میدان رفت و به وسیله فتنه گران به شدت مورد شکنجه قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد. پس از انتقال ستاری به بیمارستان، پزشکان برای وی درصد جانبازی ۷۰ درصد را تایید کردند. این مدافع وطن سرانجام پس از پنج سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید. در ادامه فیلمی کوتاه از خاطرات این شهید از روز حادثه را مشاهده می‌کنید.
 
 
 
 
00:0001:09
 
کد ویدیو
دانلود
 
انتهای پیام/
 
 
 
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 13038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *