800
۰

سقف لامبورگینی هوراکان کروک چگونه باز می‎شود؟ +فیلم

شرکت لامبورگینی با گذشت مدت کوتاهی از معرفی مدل هوراکان EVO، نسخه سقف باز شو آن را نیز ارائه کرده است.
سقف لامبورگینی هوراکان کروک چگونه باز می‎شود؟ +فیلم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت مدت کوتاهی از معرفی لامبورگینی هوراکان EVO به عنوان هوشمند‌ترین لامبورگینی تاریخ این شرکت، قرار است نسخه سقف باز شو آن با پسوند اسپایدر نیز عرضه شود. این مدل با تجهیز به یک سقف پارچه‌ای سبک‌وزن قابلیت باز و بسته شدن سقف در مدت زمان ۱۷ ثانیه را دارد و این مکانیزم تا سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت نیز قابل انجام است.
با فشردن کلید گشوده شدن سقف توسط راننده، سقف به صورت آکاردئونی به سمت عقب جمع شده و در محفظه پشت صندلی‌های قرار می‎گیرد. همچنین یک بادگیر شیشه‌ای در پشت صندلی‌ها قرار گرفته که به صورت برقی بالا و پایین می‎رود و در صورت بالا بودن، کمترین باد و صدا به داخل کابین نفوذ می‌‎کند. هرچند پشت فرمان چنین خودرویی ترجیح بر این است که بادگیر پایین باشد تا صدای موتور ۱۰ سیلندر V شکل ۵.۲ لیتری قرار گرفته در پشت خودرو به گوش برسد!
سقف لامبورگینی هوراکان کروک چگونه باز می‎شود؟ +فیلم
نسخه EVO هوراکان اسپایدر همچون مدل کوپه توسط موتور ۱۰ سیلندر خود توانی در حدود ۶۳۱ اسب‌بخار تولید می‎کند و گشتاور آن نیز ۶۰۰ نیوتن‌متر است. با فشردن پدال گاز، خودرو در مدت ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به مرز سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ثانیه می‌رسد و شتاب صفر تا ۲۰۰ آن نیز در ۹.۳ ثانیه اتفاق می‎افتد. هوراکان EVO اسپایدر فرآیند شتاب‎گیری را تا سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت ادامه می‌دهد.
سقف لامبورگینی هوراکان کروک چگونه باز می‎شود؟ +فیلم
تفاوت عمده نسخه EVO نسبت به نسخه استاندارد در سیستم فوق هوشمند مدیریت انتقال نیرو به چهار‌چرخ خودرو باز می‎گردد. به‌طوری در هر پیج و هر سرعتی، مغز خودرو تصمیم می‌گیرد که چه درصدی از نیرو را به کدام چرخ منتقل کند تا چسبندگی و هندلینگ خودرو تضمین شود. این مغز هوشمند که یونیت LDVI نام‌‎گذاری شده، کلیه رفتار‌های فنی و داینامیکی خودرو را تحت نظر دارد و همچنین شامل قابلیت فرمان‌‎پذیری چرخ‌های عقب نیز می‎شود. از دیگر سیستم‌های هماهنگ با یونیت LDVI می‎توان به سیستم تعلیق خودرو اشاره کرد که در صورت نیاز با شرایط تطبیق داده می‌شود.
قیمت پایه این خودرو از ۲۸۷ هزار و ۴۰۰ دلار آغاز می‌شود و در صورت سفارش امکانات بیشتر و رنگ‌بندی سفارشی بالاتر نیز خواهد رفت.
در ادامه ویدیوی مکانیزم باز شدن سقف لامبورگینی هوراکان اسپایدر را مشاهده می‌کنید:
 
 
کد ویدیو
دانلود
 

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 13701
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *