800
۰
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خبر داد

حضور ۱۲ تیم در جشنواره بازی های بومی و محلی/ کمبود وقت مانع از ادامه برگزاری جشنواره شد

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: در جشنواره بازی های بومی و محلی شهرستان که به مناسبت هفته سلامت تن و روان برگزار شده بود، ۱۲ تیم شرکت کردند.
حضور ۱۲ تیم در جشنواره بازی های بومی و محلی/ کمبود وقت مانع از ادامه برگزاری جشنواره شد
مراد شیخ زاده رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: در ادامه اهداف هیئت بومی محلی شهرستان سراوان، جشنواره بازی های بومی محلی با همکاری آموزش و پرورش در مدرسه نمونه امام سجاد (ع) به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت تن و روان برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره که صبح امروز در رشته های هفت سنگ، طناب کشی، بولینگ فوتبال و دارت برگزار شده است، ۱۲ تیم در رشته های تیمی و ۳۲ نفر در رشته بولینگ فوتبال شرکت داشته اند.
 
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان ادامه داد: تیم حکمت در هفت سنگ، تیم انقلاب در طناب کشی مقام اول را کسب کردند و در رشته انفرادی بولینگ فوتبال آقایان الهوزی، بلوچ زهی و دهواری به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
شیخ زاده با بیان اینکه به دلیل استقبال  بی نظری دانش آموزان و کمبود وقت، برای حضور  در جشنواره قرعه کشی انجام شد، اضافه کرد: در قسمت فرهنگی نیز اولین جایزه به حافظ کل قرآن کریم که در افتتاح جشنواره تلاوت بسیار شیوا و قشنگی داشت اهدا شد و سپس به ۵ نفر از دانش آموزانی که به سوالات دینی قرآنی پاسخ درست را دادند، نیز با اهدای جوایز تجلیل شدند.
 
 
وی با اشاره به اینکه به دلیل کمبود وقت، مسابقات دارت برگزار نشده است، از تمامی افرادی که در برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی همکاری داشته اند و همچنین بهروز محمدی مدیر مدرسه نمونه امام سجاد (ع) و معلمان این مدرسه قدر دانی کرد.
 
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 9015
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *