800
۰

انعکاس مانور پدافند غیر عامل از لنز دوربین شستون

مانور پدافند غیر عامل با هدف آگاهی و آمادگی دانش آموزان در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) سراوان برگزار شد.
انعکاس مانور پدافند غیر عامل از لنز دوربین شستون
به گزارش شستون، مانور پدافند غیر عامل در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) سراوان توسط جمعیت هلال احمر و با همکاری سپاه شهرستان، ناحیه بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش، آتش نشانی و نیروی انتظامی برگزار شد.

هدف از برگزاری این مانور آمادگی، آگاهی و بینش دانش آموزان در مقابل حوادث و بلایای طبیعی و آشنایی با کمک های امدادی بود، تا خسارات جانی  و مالی افراد جامعه کاهش پیدا کند.
در حاشیه این مانور علی فهرجی مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با توجه به حادثه پذیر بودن دانش آموزان، حفظ آمادگی دانش آموزان و آشنایی با نحوره پناه گیری و انتقال مصدوم را از اهداف این مانور عنوان کرد و اظهار داشت: دانش آموزان با نقاط امن و حادثه خیز مدرسه آشنا شده اند.
وی با بیان اینکه آموزش هایی در خصوص اطفاء حریق به برخی از دانش آموزان داده شده است، تصریح کرد: آموزشی که در دو روز گذشته به دانش آموزان داده شده به صورت عملی در مدرسه فاطمه زهرا (س) سراوان اجرا شد.
مسئول امداد و نجات شهرستان سراوان در پایان از همه اقشار مختلف جامعه خواست که آموزش های امدادی را فرا بگیرند تا در هنگام حوادث بتوانند واکنش مثبتی داشته باشند.
 
انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 9180
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *