800
۰
در همایش بصیرتی سران طوایف مطرح شد؛

به لرزه افتادن تن دشمنان از محتوی اعتقادی انقلاب/آمریکا عامل حل مشکلات منطقه نیست+تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: آمریکا عامل بروز مشکلات در منطقه خاورمیانه است و توانایی ایجاد امنیت را ندارد.
به لرزه افتادن تن دشمنان از محتوی اعتقادی انقلاب/آمریکا عامل حل مشکلات منطقه نیست+تصاویر
به گزارش شستون، همایش بصیرتی سران طوایف، معتمدین و نخبگان منطقه با حضور سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه سراوان، عبدالحکیم شاهمیری بخشداری جالق و جمعی از مسئولین، اساتید مراکز آموزش عالی، معتمدین و ریش سفیدان در روستای ناهوک شهرستان سراوان برگزار شد.
در این همایش سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه اولین شهدای هشت سال دفاع مقدس از روستای ناهوک بوده اند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین اهداف انقلاب از بین بردن اسرائیل غاصب است.
وی با بیان اینکه برخی مواقع عربستان سعودی دست دوستی به سمت کشور های اسلامی دراز می کند و هرگز پیشرفت و ترقی منطقه را نمی خواهد، افزود: آل سعود در پی ایجاد نا امنی و متشنج کردن منطقه است.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه آمریکا عامل حل مشکلات منطقه خاورمیانه نیست و توانایی ایجاد امنیت را ندارد، اظهار داشت: آمریکا بر این باور رسیده است که کشور ایران قصد از بین بردن اسرائیل را دارد و فقط جمهوری اسلامی ایران می تواند عامل اتحاد و امنیت در منطقه باشد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار بازسازی خود را در نابودی جمهوری اسلامی ایران می بینند و دارای بصیرت نیستند، تصریح کرد: دستیابی به انرژی هسته ای برای ما یک افتخار و کشته شدن یک مسلمان در منطقه خاورمیانه برای ما خسارت محسوب می شود.
پودینه در ادامه خاطر نشان کرد: برخی از کشور های اسلامی برای تامین امنیت و پایداری خود تلاش نمی کنند و پای در عرصه آموزش نظامی کشور خود نمی گذارند.
وی اذعان داشت: جوانان ما در عرصه فضای مجازی نیاز به یک هوشیاری و آموزش دارند، چراکه دشمنان در پی استفاده از آنها هستند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: استان سیستان و بلوچستان کمترین پیوستگی را به داعش داشته است که این یک افتخار بزرگ برای ما محسوب می شود.
عبدالحکیم شاهمیری بخشدار بخش جالق در این همایش با بیان اینکه بصیرت یکی از ویژگی های شاخص بسیج می باشد و نمی توان آن را به عنوان یک تشکل در نظر گرفت، گفت: بسیج یک جریان است که می خواهد با تلاش خود بر روی فرهنگ جامعه تاثیر بگذارد و در بعد اجتماعی نجات بخش محرومان باشد.
وی با بیان اینکه در زمان جنگ و انقلاب تمام ارگان های دولتی توانستند با حرکت بسیجی وار، به سرعت خود را سازماندهی کنند، افزود: جنگ هشت ساله تمام شده است، اما دسیسه ها و توطئه های دشمنان تمامی نخواهد داشت و درهای شهادت هنوز بسته نشده است.
بخشدار جالق با اشاره به اینکه تن دشمنان ایران اسلامی از محتوی اعتقادی انقلاب به لرزه افتاده، تصریح کرد: مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بهترین تعریف ها را در مورد بسیج دارند و بسیجیان باید قدر این اعتماد را بدانند.
وی با اشاره به اینکه یک بسیجی موثر ترین فرد در جامعه محسوب می شود، اذعان داشت: داعش با جنایات خود، منطقه را به خاک و خون کشید و امروزه حاکمیت او به پایان رسیده است.
در پایان این همایش جمعی از مسئولین به همراه فرمانده سپاه شهرستان سراوان با حضور در مزار شهدای ناهوک با ذکر فاتحه با شهدا تجدید میثاق کردند.
 
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 9441
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *