800
۱
در مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت شهید طالبی مطرح شد؛

والاترین مرگ، شهادت در راه خدا است/ شهیدان دارای بالاترین فضل و بهترین مرگ هستند+ تصویر

امام جمعه شهرستان سراوان گفت:باعث افتخار است که شهید طالبی در مسیر ارزش ها و مقابله با سوداگران مرگ به شهادت رسید.
والاترین مرگ، شهادت در راه خدا است/ شهیدان دارای بالاترین فضل و بهترین مرگ هستند+ تصویر
به گزارش شستون، مراسم یاد بود و گرامیداشت سومین روز از شهادت شهید مرزبان سروان رسول طالبی جانشین یگان تکاوری 129  منطقه مکسوخته بخش جالق شهرستان سراوان  صبح امروز در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) با حضور فرماندار، امامان جمعه شیعه و سنی، مسئول دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، معتمدین، سران طوایف و جمعی از نیروهای نظامی، انتظامی ، مسئولین و شهروندان برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در این مراسم با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم، گفت: افرادی که در مسیر شهادت قرار می گیرند انسان های برجسته ای هستند که خداوند متعال آنان را برگزیده است.
وی افزود: در مقابل دنیا، ظلم، کفر و طاغوت پلید ایستادگی کردیم و با وجود جوانان شجاع ، سلحشورمعتقد به آیات نورانی قرآن و مسیر بندگی، هشت سال مقابل دشمن ایستادگی کردیم.
امام جمعه شهرستان سراوان  با بیان اینکه امروزه هم مقابل متکبران، مفسدان، متهجران ایستادگی می کنیم، اضافه کرد:اگر پیکر پاک و مطهر شهیدان در سراسر کشور در حال تشییع هستند به خاطر پاسداری از ارزش های دین خداوند متعال است که ارزش های بی بدیل انقلاب اسلامی هم نیاز به حراست دارد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، افزود: کسی که در مسیر خدا به شهادت می رسد، خداوند متعال به وی آنچنان اجری می دهد که هیچ یک از سیئات به چشم نمی آید و درقیامت به عنوان پاک ترین انسان محشور می شود.

شهیدان دارای بالاترین فضل و بهترین مرگ هستند
وی والاترین، پرافتخارترین و با عزت ترین مرگ را شهادت در راه خدا دانست، و گفت: شهیدان دارای بالاترین فضل و بهترین مرگ هستند.
 امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: افرادی که برای احیای ارزش های دین و انقلاب مجاهدت، پاسداری  و مرزداری می کنند، بنا به روایتی از امام علی (ع) بابی از درهای بهشت به روی آنها گشوده می شود.
حجت الاسلام و المسلمین بامری در تکمیل مطلب فوق با اشاره به اینکه بالاترین جهاد پاسداری از مرز است، افزود: ارزش به این بزرگی را خداوند متعال  برای افرادی که در مسیر خداوند مجاهدت می کنند قرار داده است.
وی با توجه به اینکه دشمنان از صدر اسلام در حال توطئه بوده اند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران چهره، اخلاق، اقتدار، طهارت و روش های حسنه اسلام را در سراسر عالم معرفی کرده است.
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دشمنان اسلام با تمام قوا مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند اما با هوشیاری و رهبری رهبر فرزانه انقلاب و جوانان شجاع میهن، مقابل آنان ایستادگی می کنیم که امروزه برای حفظ این ارزش ها شهیدانی را تقدیم کرده ایم و خواهیم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری یادآور شد: فراق شهید طالبی بدون شک دارای غضه است اما باعث افتخار است که در مسیر ارزش ها و مقابله با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

 گفتنی است؛ شهید طالبی بامداد دوشنبه چهارم دی ماه سال جاری در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/ الف.د
 
 
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 9802
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *