800
۰
بخشدار بخش جالق؛

پاسخ دندان شکن مرزداران جالق به توطئه گران/ مردم از آرمان های ۵۷ کوتاه نیامده اند

بخشدار بخش جالق شهرستان سراوان گفت: مردم مرزدار بخش جالق با حضور دو چندان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که ذره ای از آرمان های ۵۷ کوتاه نیامده اند.
پاسخ دندان شکن مرزداران جالق به توطئه گران/ مردم از آرمان های ۵۷ کوتاه نیامده اند
عبدالحکیم شهمیری در گفت و گو با شستون با اشاره به جلسات برگزاری شده برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن با علما، روحانیون، شوراها، معتمدین، دهیاری ها و فرماندهان نظامی و انتظامی، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات حادث شده در کشور، جمعیت قابل توجهی در راهپیمایی سال جاری حضور دارند.
وی افزود: مردم جالق با حضور دو چندان خود، اعلام همبستگی با خون شهدا، آرمان های انقلاب ۵۷، حضرت امام خمینی(ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری کردند.
بخشدار جالق ادامه داد: مردم در این راهپیمایی به بدخواهان نظام اعلام کردند که ذره ای از آرمان های انقلاب ۵۷ کوتاه نیامده اند که جمعیت بسیار زیاد نسبت به سال های گذشته در شهر جالق و ناهوک، کله گان، کله گان و مک سوخته حضور داشته است.
شهمیری با بیان اینکه پرچم از نظر مردم جدا از بحث حکومت ها، دولت ها و نظام های سیاسی، هویت یک ملت است، گفت: مردم بخش جالق همچوت سایر نقاط کشور از به آتش کشیده پرچم مقدس کشور عزیزمان آذره خاطر شدند و پاسخ محکمی به عوامل فریب خورده و توطئه گران چه در داخل و چه در خارج دادند.

انتهای پیام/الف.د
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 10460
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *