800
۰
فرمانده سپاه شهرستان سراوان:

ایجاد عدالت درمانی مهم ترین هدف راه اندازی بیمارستان صحرایی گشت/مولوی حسین پور عامل وحدت و همدلی در منطقه بود

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: مولوی حسین پور همیشه برای خدمت رسانی به مردم، سلامت رزمنده ها و پایداری این نظام دعا خیر داشت و همیشه همراه نظام و عامل وحدت، همدلی و همگرایی در منطقه بود.
ایجاد عدالت درمانی مهم ترین هدف راه اندازی بیمارستان صحرایی گشت/مولوی حسین پور عامل وحدت و همدلی در منطقه بود
سرهنگ پاسدار محمد پودینه در گفت و گو با شستون با اشاره به برگزاری کنگره شهدای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امید است که زحمات همه دلسوزان و دلدادگان نظام جمهوری اسلامی که برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و انقلابی تلاش می کنند مورد قبول درگاه حق تعالی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه شهرستان سراوان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر درمانی و سلامت به مردم محروم منطقه گشت انجام داده تا خدمات بیمارستان صحرایی مولوی حسین پور در سطح بیمارستان های صحرایی دیگر باشد، اظهار کرد: به جهت اینکه خدمت برای مردم محروم انجام داده باشیم مجموعه سپاه پای کار آمده اند تا این برنامه برگزار شود.

سرهنگ پاسدار محمد پودینه در ادامه با بیان اینکه این بیمارستان از 25 تا 27 بهمن ماه سال جاری دایر می باشد، اذعان داشت: پزشکان جهادگری که در این بیمارستان در حال ارائه خدمات هستند و از شهر های دور و نزدیک به شهر گشت آمده اند به صورت رایگان کار می کنند.

وی در ادامه استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری، محرومیت زدایی و ایجاد عدالت درمانی در منطقه را از مهم ترین اهداف راه اندازی این بیمارستان عنوان کرد و بیان داشت: استقبال مردم گشت از این بیمارستان خوب بوده و این درحالی است که قبل از افتتاح این بیمارستان پزشکان جبهه سلامت خدمات درمانی ارائه می کردند.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه محیط کنونی بیمارستان صحرایی چند بار مورد بررسی قرار گرفته است تا بتوان خدمات بهتری ارائه کرد، گفت: قصد داشتیم که این بیمارستان را در زمان حیات مولوی حسین پور که از علمای گرانقدر شهرستان سراوان است برپا کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: مولوی حسین پور همیشه برای خدمت رسانی به مردم، سلامت رزمنده ها و پایداری این نظام دعا خیر داشت و همیشه همراه نظام و عامل وحدت، همدلی و همگرایی بودند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 10529
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *