800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

تحقق شعار سال تا مرز25 درصد/ عدم حمایت دولت از کارآفرینان منجر به محقق نشدن اقتصاد مقاومتی شد

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: تحقق شعار سال حداقل 25 درصد و حداکثر 30 درصد تحقق یافته است و علت عمده عدم تحقق شعار سال عدم مدیریت بعضی از مسئولین بود که دارای مدیریت صحیح نبوده اند.
تحقق شعار سال تا مرز25 درصد/ عدم حمایت دولت از کارآفرینان منجر به محقق نشدن اقتصاد مقاومتی شد
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون، اظهار کرد:  شعاری که سال جاری حضرت مقام معظم رهبری مطرح کرده اند، درشرایط اقتصادی سختی که کشور دارد و پشت سر گذاشته بود،از جانب خداوند متعال در قلب رهبر معظم انقلاب الهام شد.
وی افزود: مقام عظمای ولایت با حکمت شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را مطرح کردند که با این ملاک، که کشور و ملت با مشکل دست و پنجه نرم می کنند بتوانند بر مشکلات فایق بیاییم.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: آنچه که مقصود مقام معظم رهبری در این شعار بود، به حد مطلوب نرسید.
مولوی رئیسی در ادامه تحقق شعار سال را حداقل 25 درصد و حداکثر 30 درصد عنوان کرد و در ادامه گفت: علت عمده عدم تحقق شعار سال  عدم مدیریت بعضی از مسئولین  بود که دارای مدیریت صحیح نبوده اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: علت دیگر عدم تحقق شعار سال فشارها و تحریم های کشورهای غربی و آمریکایی بود که به کشور تحمیل شد و همچنین عدم حمایت دولت از کارفرمایان و کارآفرینان  بود که زمانی که پشتیبانی نباشد مردم به تنهایی نمی توانند این کارها را انجام دهند.

انتهای پیام/ الف.د
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 10675
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *