800
۰
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان:

افتخار خدمت به بیش از 220 خانواده شهدا و جانباز در سراوان/ارزش های والای امام راحل رمز موفقیت در مسیرهای انقلاب

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان گفت: رمز موفقیت ما در مسیرهای انقلاب و دفاع مقدس ارزش های والای امام راحل (ره) و سخت کوشی جوانان ما بوده است.
افتخار خدمت به بیش از 220 خانواده شهدا و جانباز در سراوان/ارزش های والای امام راحل رمز موفقیت در مسیرهای انقلاب
محمود نادری در گفت و گو با شستون با اینکه بنیاد شهید سراوان افتخار خدمت به بیش از 220 خانواده شهید، ایثارگر و جانباز را در این شهرستان پیدا کرده است، گفت: تمام تلاش و کوشش ما در این بنیاد ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: تکریم شهیدان به آن است که این ملت در مقابل حمله مستکبران سر خم نکنند و یاد شهیدان همیشه در فضای جامعه زنده باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشته و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را برای دولت و ملت به ارمغان آورده اند، تصریح کرد: ما باید از شهدا الگو گرفته و در مسیر آنها قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت ما در مسیرهای انقلاب و دفاع مقدس ارزش های والای امام راحل (ره) و سخت کوشی جوانان ما بوده است، اذعان داشت: ما در هشت سال دفاع مقدس شهدایی مانند شهید خلبان میرمرادزهی، عیسی سپاهی، علیرضا خمری و شهید محمد صدیق جنگی زهی که جوان 17 ساله دفاع مقدس بوده است را داشته ایم.

نادری اذعان داشت: توجه ویژه ای به عموم جامعه ایثارگری در زمینه دانش آموزی، دانشجویی، تربیت قرآنی و هنری داریم و از سوی بنیاد به نخبگان آزاده و ایثارگر توجه ویژه ای می شود.

وی با بیان اینکه 12 نفر ایثارگر در مقطع دکترا فارغ التحصیل یا مشغول به تحصیل هستند، اذعان داشت: ما در طول سال دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدا را در دستور کار خود داشته ایم.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 10784
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *