800
۰

رئیس‌جمهور تیم اقتصادی‌اش را تغییر دهد/ همت مسئولان برای حل مشکلات پایین است/ متاسفانه سناریویی برای پیامدهای خروج آمریکا از برجام نداشتیم

قلیزاده با انتقاد از عملکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت خواهان تعویض آن‌ها شد و بر ارائه مسئولیت به نفرات قوی تاکید کرد.
رئیس‌جمهور تیم اقتصادی‌اش را تغییر دهد/ همت مسئولان برای حل مشکلات پایین است/ متاسفانه سناریویی برای پیامدهای خروج آمریکا از برجام نداشتیم
به گزارش شستون ، قلی‌الله قلیزاده با اشاره به گرانی‌های اخیر و نوسانات قیمت در بازار در تشریح علل بروز این وضعیت ابراز داشت: عوامل متعددی در بروز شرایط موجود دخیل است اما از همه مهم‌تر ضعف مدیریتی خودمان می‌باشد.
وی افزود: آمریکایی‌ها جنگ اقتصادی‌شان را به شدت علیه ایران آغاز کرده‌اند و سایر کشورها را نیز با خود همراه ساخته‌اند اما در این میان دامنه‌ی جنگ روانی اقتصادی به مراتب بیشتر از خود جنگ اقتصادی است که متاسفانه مسئولان به این موضوع چندان اهمیتی نمی‌دهند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مسئولان خود را گم کرده‌اند و از جایگاه و تصمیماتی که می‌توانند بگیرند بی‌خبرند، تصریح کرد: آموزه‌های دینی و فرهنگی‌مان به ما یاد داده است هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست اما مسئولان برای پیدا کردن راه‌حل باید با درک شرایط، هماهنگ با یکدیگر عمل کنند.
وی اذعان داشت: اینگونه احساس می‌شود که همت مسئولان برای حل مشکلات خیلی پایین است، برای همین هم بیش از 220 نماینده امروز در صحن علنی به دولت‌مردان تذکر دادند تا بلکه تلنگری برای آنان باشد.
نماینده کلیبر عملکرد تیم اقتصادی دولت را ضعیف ارزیابی کرد و با اشاره به ناهماهنگی آنان، متذکر شد: یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات تعویض تیم اقتصادی و ارائه مسئولیت به نفراتی قوی‌تر است.
وی با انتقاد از عدم آینده‌نگری مسئولان، توضیح داد: آنان با اینکه می‌دانستند بالاخره آمریکا از برجام خارج خواهد شد و کشورهای اروپایی نیز کاری از دست‌شان برنخواهد آمد، برنامه و سناریویی برای این روزها در نظر نگرفتند.
این نماینده مجلس با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی مدام درحال پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان اجرایی بوده و جلسات متعددی در این راستا برگزار شده است، عنوان کرد: با رأی نمایندگان تعطیلات مجلس نیز به تعویق افتاد تا نمایندگان بر سر کار حاضر باشند و دولت را همراهی کنند.

منبع: دانا
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 11315
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *