800
۲۶

هفتمین اثر انتشارات نسیم حجاز در سال 97 به چاپ رسید

مدیر اجرایی انتشارات نسیم حجاز گفت: هفتمین اثر موسسه فرهنگی و انتشاراتی نسیم حجاز در سال ۹۷ در شهریور به چاپ رسید.
هفتمین اثر انتشارات نسیم حجاز در سال 97 به چاپ رسید
شعیب دهقان در گفت و گو با شستون بیان کرد: هفتمین اثر موسسه فرهنگی و انتشاراتی نسیم حجاز در سال 97 در شهریور ماه جاری به چاپ رسید.
 
وی افزود: کتاب رهاورد سفر نوشتن پس از دریافت مجوز چاپ و نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از این موسسه انتشاراتی به چاپ رسید.
 
مدیر اجرایی انتشارات نسیم حجاز در معرفی بیشتر این کتاب گفت: کتاب حاضر دارای 168 صفحه در قطع وزیری می باشد که توسط دانش آموزان  آموزشگاه خدیجه کبری(س) شهرستان سراوان به رشته تحریر درآمده و گردآوری و راهنمایی این اثر توسط دبیر ادبیات فارسی  انجام گرفته و مدیر امور فنی و چاپ این اثر شعیب دهقان می باشند.
 
 دهقان ادامه داد: از آنجاییکه یکی از راههای تأثیرگذاری بر دیگران زیبا نوشتن می باشد، بنابراین درس إنشاء فرصتی برای آموزش بهتر زیبا نوشتن است که  کتاب حاضر، مجموعه ای از بهترین نوشته ها از بخش های مختلف کتاب مهارت های نوشتاری به قلم دانش آموزان هر سه پایه متوسطه دوره ی اول خدیجه کبری (س) شهرستان سراوان می باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این اثر می تواند منبع مناسبی جهت فراگیری مهارت نوشتن باشد و‌ مورد استفاده مدارس مقطع متوسطه دوره ی اول قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/ الف.د
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 11724
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *