800
۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

توجه به امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه مسلمانان است/ امام حسین (ع) برای احیای شریعت اسلام قیام کرد

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: اهمیت دادن به این دو فریضه الهی وظیفه یکایک مسلمانان است و نباید در این مسیر کوتاهی شود.
توجه به امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه مسلمانان است/ امام حسین (ع) برای احیای شریعت اسلام قیام کرد
مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است، اظهار کرد: خداوند متعال مدار دنیا را بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر گذاشته است، هرگاه این فریضه احیا گردد دنیا در بهترین حالت قرار می گیرد.
وی علت گرفتاری مردم در مشکلات اقتصادی را بی توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: برخی ها دست به احتکار کالا می زنند که اگر این فرضیه در جامعه احیا شود، مردم نسبت به یکدیگر مهربان خواهند شد و محبت های دینی به وجود خواهد آمد.
 امام جمعه اهل سنت مهرستان خاطر نشان کرد: اهمیت دادن به این دو فریضه الهی وظیفه یکایک مسلمانان است و نباید در این مسیر کوتاهی شود.
مولوی حسین زهی  گفت: امام حسین (ع) برای زنده نگه داشتن شریعت اسلام قیام کرد چرا که در آن ظلم و جور جامعه را فرا گرفته بود.
وی با بیان اینکه امام حسین (ع) قیام کرد تا ظلم نسبت به مردم کم شود، تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم دنیا و یا جامعه اصلاح شود باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم تا مشکلات رفع شود.
امام جمعه اهل سنت مهرستان در پایان یادآور شد: اگر احکام الهی در ادارات، در تجارت و در حکومت داری اجرا شود زندگی برای انسان ها سهل خواهد شد.

انتهای پیام/الف.د
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 11861
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *