800
۱
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان:

اقدامات خداپسندانه بسیج سازندگی به نفع مردم است/ فعالیت های چشمگیر بسیج در سراوان

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: بسیج در شهرستان سراوان فعالیت های چشمگیری را انجام داده که مورد حمایت همگان قرار گرفته است.
اقدامات خداپسندانه بسیج  سازندگی به نفع مردم است/ فعالیت های چشمگیر بسیج در سراوان
مولوی سید عبدالصمد ساداتی در گفت و گو با شستون، با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در کشور اظهار کرد: اقدامات بسیج و بسیج سازندگی بسیار مهم و ماندگار و به نفع مردم است.
وی با اشاره به خدمت بسیجیان برای مردم منطقه، افزود: محرومیت در این منطقه زیاد است که بسیج سازندگی با برگزاری اردوهای جهادی اقدام به بازسازی مدارس می کند و همچنین از دیگر اقدامات مهمی که بسیج در این منطقه انجام می دهد، توزیع نوشت افزار، البسه، کیف و کفش برای دانش آموزان بی بضاعت است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت:  امید است عموم مردم با بسیج همراه شوند و در امر خداپسندانه محرومیت زدایی و کمک به محرومین جامعه مشارکت داشته باشند.
مولوی ساداتی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که بسیاری از خانواده ها در فقر هستند، این خدمات بسیج بسیار مهم، نیک و پسندیده است.
وی ادامه داد: در خدماتی که بسیج به مردم ارائه می دهد، خشنودی و رضایت خداوند همراه است، که امید است بسیج در این مسیر موفق باشد.
 امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان یادآور شد: فعالیت های بسیج در سراوان چشمگیر بوده و مورد حمایت همگان قرار دارد.

انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 11881
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *