800
۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان:

حضرت محمد (ص) پیامبر خوبی‌ ها و پاکی ها بود/ در عمل باید ثابت شود که پیرو راستین خاتم النبیین (ص) هستیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان گفت: حضرت محمد (ص) پیامبر خوبی ها و پاکی ها بود که الگوی مناسبی برای جامعه بشری و به ویژه مسلمانان است.
حضرت محمد (ص) پیامبر خوبی‌ ها و پاکی ها بود/ در عمل باید ثابت شود که پیرو راستین خاتم النبیین (ص) هستیم
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار در گفت و گو با شستون ۲۸ صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) را به مسلمانان و پیروان حضرت محمد (ص) تسلیت گفت و افزود: پیامبر اکرم (ص) اسوه و الگو خوبی ها و پاکی ها برای مسلمانان و بشریت است که باید در حوزه اهداف اسلامی دین اسلام از حضرت محمد (ص) الگو بپذیریم.
وی افزود: اتحاد و یکپارچگی یکی از موارد و اهدافی بود که نبی مکرم اسلام (ص) به جامعه و به ویژه مسلمانان تأکید داشته است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان ادامه داد: انشقاق و افتراق زمینه ساز ورود و نفوذ دشمن میان مسلمانان است که امروزه دشمنان در قالب اختلافات قومی و مذهبی جنایت های فراوانی را انجام داده اند.
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: برخی ها دین و قرآن را ابزار قرار داده اند و به اسم دین و قرآن در حال به خاک و خون کشیدن مسلمانان در کشورهای عراق و سوریه هستند و ما مسلمانان غافل از اینکه پیامبر اکرم (ص)، پیامبر رحمت میان امت اسلامی بوده اما در مقابله با کفر و مشرکین به شدت برخورد می کرده، نتوانسته ایم پیامبر (ص) را به عنوان الگوی واقعی انتخاب کنیم.
وی تصریح کرد: صرف اینکه پیرو پیامبر (ص) باشیم دردی را دوا نمی کند، و باید در عمل ثابت کنیم که پیرو راستین خاتم النبیین هستیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان گفت: امروزه شاهد توهین غربی ها به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) هستیم که باید به شدت برخورد کنیم  اما میبینیم که در عراق و سوریه مسلمانان را به جرم تکفیری به خاک و خون می کشند که نشان از این دارد ما پیامبر(ص) را به خوبی نشناخته ایم.
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با بیان اینکه امروزه دشمنان مسلمانان جنایت های فراوانی را انجام داده اند، یادآور شد: جنایت های استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل با توجه به اینکه بر رسانه های جهان سلطه دارند، دیده نمی شود اما اگر در ممالکت اسلامی کوچکترین ضعفی به وجود آید، تبلیغات سوء دشمن آغاز می شود.
وی خاطر نشان کرد: باید دین اسلام  و اهداف آن را به خوبی بشناسیم و اتحاد و انسجام میان فرق مختلف اسلامی حفظ شود.
 
 
انتهای پیام/الف.د
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 12355
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *