800
۰

وضعیت سینما مانند وضعیت اقتصادی نامطلوب است/ جشنواره فیلم فجر لنگان لنگان کار خود را ادامه می دهد

حسین محجوب بازیگر گفت: فیلمنامه هایی که می بینیم خیلی ناخوشایند و سطحی هستند؛ اگر وضعیت عمومی مملکت را در نظر بگیریم، با وضعیت اقتصادی ای که وجود دارد، به هر حال نمی شود انتظار داشت که در زمینه سینما نتیجه مطلوب باشد در حالیکه وضعیت اقتصادی کشور وضعیت نامطلوبی است.
وضعیت سینما مانند وضعیت اقتصادی نامطلوب است/ جشنواره فیلم فجر لنگان لنگان کار خود را ادامه می دهد
به گزارش شستون؛ حسین محجوب بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیر خود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: قرار است با آقای کمال تبریزی سریالی به نام الف ویژه برای ماه مبارک رمضان کار کنیم، مدتی است که کاری نکرده ام؛ کار نکردنم خود خواسته بوده، کارهایی که هست و پیشنهادهایی که داشته ام برایم قابل توجه نبوده اند و انجام نداده ام.
 
وی درباره ایراداتی که به جشنواره فیلم فجر وارد است اظهار داشت: من کارشناس نیستم و به درستی نمی توانم در این مورد نظر بدهم، به هر حال این چیزی که هست بی عیب و نقص نیست و چندان لنگان لنگان کار خود را ادامه می دهد.
 
محجوب در خصوص وجه تمایز سینمای ایران از جهان گفت: سینمای ما کجا با سینمای جهان قابل قیاس است که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم، ما دچار محدودیت هایی هستیم، با این حال جوان های ما تلاس می کنند که فیلم هایی را بسازند، با چنگ و دندان کارهایی را انجام می دهند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.
 
این بازیگر پیشکسوت در خصوص کاستی های مدیریتی سینما اذعان داشت: کمی و کاستی همیشه بوده و هست، امیدوارم که روزی مرتفع و نتایج بهتری حاصل شود، سینمای ما مانند خیلی چیزهای دیگرمان لنگی های خود را دارد، وقتی در کشور بودجه نیست، پول به درستی نیست مگر می شود صحبت از چیزهایی کرد که ارزش داشته باشد؟
 
حسین محجوب در پایان گفت: فیلمنامه هایی که می بینیم خیلی ناخوشایند و سطحی هستند؛ اگر وضعیت عمومی کشور را در نظر بگیریم، با وضعیت اقتصادی ای که وجود دارد، به هر حال نمی شود انتظار داشت که در زمینه سینما نتیجه مطلوب باشد در حالیکه وضعیت مملکت وضعیت نامطلوبی است.
 
 
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 13075
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *