800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

دشمنی آمریکا با ملت بزرگ است/مردم گول مکر و حیله دشمنان را نخواهند خورد

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: دشمنی امریکا در واقع با ملت ایران است و با مسدود سازی شماره حساب های جمعیت هلال احمر در صدد است تا میان مردم نسبت به مسئولین و نظام ایجاد سوء ظن کند.
دشمنی آمریکا با ملت بزرگ است/مردم  گول مکر و حیله دشمنان را نخواهند خورد
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون با اشاره به به سیل اخیر در برخی از استان های کشور، گفت:  به عنوان یک مسلمان وظیفه دینی و شرعی بر عهده داریم که به هموطنان خود در مواقع بحران و نیاز کمک و حمایت کنیم.

وی  با بیان اینکه ما غلام و نوکر آمریکا نیستیم در واقع آمریکا مانند سگی است که فقط پارس می کند، اضافه کرد: آمریکا با یاوه گویی های خود و با به زبان آوردن خزعبلات، نشان داد مسیری را که ملت مسلمان ایران طی کرده و می کند، مسیر درست و صحیح است.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با اشاره به اینکه هر کار خیری را که انجام دهیم دشمنان دین راضی نخواهند شد، تصریح کرد: وظیفه داریم که به نهاد هایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر کمک های خود را در جهت یاری رساندن به سیل زدگان اهدا کنیم.

مولو رئیسی خاطر نشان کرد: آمریکا با مسدود سازی شماره حساب های جمعیت هلال احمر در راستای جلوگیری از کمک های بشر دوستانه دیگر کشور ها نشان داد که در واقع با مسئولین و نظام کشور دشمن نیست بلکه دشمنی وی با ملت بزرگ ایران است.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت:  هدف آمریکا از این اقدام، ایجاد سوء ظن و بی اعتمادی مردم از مسئولین است اما اگر مردم مناطق سیل زده کشور پرسیده شود، متوجه خواهند  شد که نظام و دولت چه اقدامات مفیدی در راستای کمک رسانی به مردم این مناطق انجام داده اند که ادعای آمریکا در عدم کمک رسانی مسئولین به مردم  رد می شود.

مولوی رئیسی در پایان ایجاد شبهه در کمک رسانی به سیل زدگان و عدم توزیع کمک های بشر دوستانه میان مردم مستحق و نیازمند را از دیگر اهداف آمریکا و دشمنان نظام عنوان و اظهار کرد: مردم ایران گول مکر و حیله دشمنان را نخواهند خورد و به نظام و مسئولین خود اعتماد دارند.

انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 13869
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *