800
۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سراوان

زولبیا و بامیه درجه یک کیلویی 17 هزار تومان در سراوان/ با متخلفین برخورد می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: پس از بررسی ها و پیگیری های انجام شده، قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در جه یک 17 هزار تومان و درجه دو 15 هزار تومان به تصویب رسید وبه قناد ها ابلاغ شده است.
زولبیا و بامیه درجه یک کیلویی 17 هزار تومان در سراوان/ با متخلفین برخورد می شود
مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون اذعان کرد: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان پیگیری  در خصوص قیمت گذاری زولبیا بامیه  با توجه با اینکه جزو کالاهای اولویت دار در ماه رمضان است، انجام شده است.

 وی افزود: از جویا شدن قیمت زولبیا بامیه در شهرهای اطراف و هماهنگی با مرکز استان و پس از آنالیز کمیته فرعی نرخ گذاری و بررسی هزینه و فاکتورهای خرید، زولبیا و بامیه درجه یک 17 هزار تومان و در جه  دو 15 هزارتومان به فروش برسد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان ادامه داد: پس از تصویب نهایی قیمت زولبیا بامیه، نرخ نامه یک روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، به قنادی های سطح شهر ابلاغ شده است.

طاهری خاطر نشان کرد: نرخی که اعلام شد مربوط به واحد های قنادی است اما این امکان وجود دارد که زولبیا و بامیه در خوار و بار فروشی ها  و یا سوپر مارکت ها نیز به فروش برسد که می طلبد قناد ها این کالا را با قیمت پاییان تر در اختبار فروشندگان قرار دهند تا با قیمت مصوب به فروش رسد.

وی در پایان از شهروند خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت، به اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا بازرسین این اداره در کوتاه ترین زمان ممکن موضوع را بررسی و در صورت مشاهده تخلف، با متخلفین برخورد کنند.


 انتهای پیام/الف.د 
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 14151
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *