800
۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

قدس متعلق به همه مسلمین جهان است

امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: با توجه به اینکه قدس متعلق به همه مسلمین جهان است انتظار می رود در راهپیمایی روز قدس و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اقشار مختلف مردم حضور داشته باشند تا نسبت به سردمداران کفر و جرم اعلام انزجار کنند.
قدس متعلق به همه مسلمین جهان است

مولوی حسین زهی در گفت و گو با شستون اذعان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، مردم ایران اسلامی به توصیه حضرت امام خمینی (ره)، نسبت به حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی عظیمی را تشکیل می دهند.

وی افزود: انتظار می رود در راهپیمایی روز قدس و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اقشار مختلف مردم حضور داشته باشند تا نسبت به سردمداران کفر و جرم اعلام انزجار کنند.

قدس متعلق به همه مسلمین جهان است
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان با توجه به اینکه قدس متعلق به همه مسلمین جهان است، ادامه داد: خداوند متعال قدس را قبله فرزندان حضرت اسحاق (ع) و فرزندان حضرت اسماعیل (ع) قرار داده بود.

مولوی حسین زهی تصریح کرد: حضور تمامی اقشار جامعه در راهپیمایی روز قدس نشان از همبستگی مردم ایران است که این پیام را به جهانیان مخابره می کند و هم اینکه اسرائیل و آمریکا متوجه می شوند که مردم ایران پس از چندین سال همچنان نسبت به فرمایشات معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی پایبند هستند و با حضور در چنین مراسماتی بار دیگر با ولی امر خود بیعت می کنند.
چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 14357
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *