800
۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

ارتباط گیری برخی از کشورهای عربی با اسرائیل به خاطر منافع دنیوی است/ خیانت به مردم مظلوم فلسطین با ارتباط با رژیم صهیونیستی

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان گفت: ارتباط بعضی از کشورهای مسلمان با رژیم غاصب صهیونیستی خیانت به ملت مظلوم فلسطین است.
ارتباط گیری برخی از کشورهای عربی با اسرائیل به خاطر منافع دنیوی است/ خیانت به مردم مظلوم فلسطین با ارتباط با رژیم صهیونیستی
مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با شستون با توجه به نشست سران کفر در میامی، بیان کرد: برخی از کشورهای مسلمان عربی با توجه به منافع خود به دنبال عادی جلوه دادن روابط  خود با رژیم کودک کش اسرائیل هستند.
 
وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: اگر کشورهای مسلمان عربی مانند عربستان، امارات و بحرین منافع دینی ملت ها را در نظر می گرفتند هرگز چنین کاری را نمی کردند چرا که هرگز یهود و نصارا دوست مسلمانان نخواهد بود.
 
امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت:  ارتباط امروز کشورهای عربی با اسرائیل ارتباط دنیوی است که اسلام در آن نقشی ندارد.
 
مولوی حسین زهی خاطر نشان کرد: ارتباط بعضی از کشورهای مسلمان با رژیم غاصب صهیونیستی خیانت به ملت مظلوم فلسطین است.
 
وی با اشاره به اینکه موفقیت و پیشرفت کشورهای اسلامی در گرو رعایت موازین شرع و دین است، تصریح کرد: ملت های مسلمان باید پیرو قرآن و فرامین رسول خدا (ص) باشند و منافع دنیوی و شخصی را دنبال نکنند چرا که اگر به دنبال منافع دنیوی باشند باید در آخرت پاسخگوی خداوند متعال باشد.
 
امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: مسلمانان باید شجاعت و استقامت داشته باشند و هر گاه پیرو قرآن و سیره نبوی باشند دست ظالمان کوتاه خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/الف.د
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 14604
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *