800
۰

برگزاری مسابقات فوتبال جام سرجو در سراوان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر/ نقش پر رنگ رسانه در جذب جوانان به سمت ورزش

دبیر انجمن مردم نهاد شهروند پویای شهرستان سراوان از برگزاری مسابقات فوتبال جام سرجو با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر خبر داد.
برگزاری مسابقات فوتبال جام سرجو در سراوان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر/ نقش پر رنگ رسانه در جذب جوانان به سمت ورزش
عمران بلوچ در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه مسابقات جام فوتبال جام سرجو از پنجشنبه 10 مرداد در سراوان آغاز شده است، بیان کرد: این سری از مسابقات با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر سراوان به مرحله اجرا در آمده است.

 وی افزود: همچنین غنی سازی اوقات فراغت جوانان، ایجاد روحیه شاد و نشاط، مقابله با تهدید ها و آسیب های جوانان در حاشیه شهر از دیگر اهداف مسابقات جام سرجو است.

 دبیر انجمن شهروند پویای شهرستان سراوان ادامه داد: برای کاهش آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد میان جوانان لازم است تا زیر ساخت های ورزشی برای توسعه ورزش و سوق دادن جوانان به ورزش در حاشیه شهر و مناطقی که آسیب پذیری جوانان بیشتر است، ایجاد شود.

بلوچ خاطر نشان کرد: از آنجایی که ورزش به ویژه رشته فوتبال نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، برگزاری مسابقات مختلف در زمان و مکان های مختلف می تواند در راستای شاداب سازی روحیه جوانان و فاصله گرفتن از مواد مخدر و دخانیات موثر باشد که می طلبد با برنامه ریزی مناسب مسئولین ورزشی شاهد افزایش برگزاری مسابقات ورزشی در نقاط مختلف شهر باشیم.

وی تصریح کرد: رسانه نقش مهمی در جذب جوانان به سمت ورزش دارد چرا که با به نمایش گذاشتن مسابقات هر منطقه در صدا و سیما و یا نشریات محلی، جوانان رغبت بیشتری به سمت ورزش پیدا می کنند.

 دبیر انجمن شهروند پویای شهرستان سراوان یادآور شد: جام سرجو با همکاری شورای اسلامی روستای غفورآباد،  اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت فوتبال در حال برگزاری آست که در این دوره از مسابقات پنج تیم از روستای غفورآباد، وحذت، خیابان حمزه، درخشان و تیم پیشکسوتان به صورت دوره ای در پایان هر هفته با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/الف.د
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 14887
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *