800
۰
مدیر کانون خادم یاران آستان قدس رضوی در سراوان:

احداث نهالستان کشت و صنعت در سراوان / توزیع 150 بسته گوشت گوسفندی میان نیازمندان

مدیر کانون خادم یاران آستان قدس رضوی در شهرستان سراوان از احداث نهالستان کشت و صنعت در راستای اشتغالزایی و رونق تولید خبر داد.
احداث نهالستان کشت و صنعت در سراوان / توزیع 150 بسته گوشت گوسفندی میان نیازمندان
سعید سپاهی در گفت و گو با شستون بیان کرد:  طبق جلسه ای که اعضای کانون خادم یاران آستان قدس رضوی سراوان با علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان داشته اند، مقرر شد  تا این اعضای موضوع احداث زائر سرا با عنوان زائر سرا و مجتمع خدماتی، رفاهی، تفریحی و ورزشی را هر چه سریعتر پیگیری کنند.

 وی افزود:  همچنین قرار شد که اعضای کانون خادم یاران آستان قدس رضوی شهرستان پروژه مجتمع کشت و صنعت در قالب نهالستان خرما در چند فاز نهالستان، سرد خانه، فرآوری خرما و بسته بندی  را پیگیری کنند تا در اسرع وقت جهت اشتغالزایی و رونق تولید  در این منطقه احداث و به بهره برداری رسد.

مدیر کانون خادم یاران آستان قدس رضوی در شهرستان سراوان ادامه داد: با همکاری و همیاری حجت السلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان، فرماندار و دیگر مسئولین 150 بسته غذایی (گوشت گوسفندی یک و نیم کیلویی) در اختیار نیازمندان خواهد کرد.

 سپاهی خاطر نشان کرد: کانون خادم یاران آستان قدس رضوی در شهرستان سراوان در سال جاری 500 بسته نوشت افزار، کیف، کفش و البسته را میان دانش آموزان کم برخوردار جامعه توزیع کرده است.

انتهای پیام/
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 15754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *