رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خبر داد:

ثبت نام 33 نفر در انتخابات مجلس در سیستان وبلوچستان/ حضور دقیقه 90 چهره های سرشناس

12 آذر 1398 ساعت 11:08

جواد سالارزهی گفت: از ابتدای آغاز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون 33 نفر در سیستان وبلوچستان نام نویسی کرده اند.


به گزارش شستون؛ جواد سالارزهی در گفت وگو با عصرهامون افزود: در روز دوم ثبت نام تعداد ۱۷ نفر با مراجعه به مراکز حوزه های انتخابیه استان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

جواد سالارزهی ادامه داد: همچنین در اولین روز نام نویسی هم ۱۶ نفر در شش حوزه انتخابیه ثبت نام کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد:حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام کارشناسی ارشد می باشد و افراد تا 16آذرماه مهلت دارند به مراکز ثبت نام مراجعه کرده و نام نویسی کنند.

بر پایه گزارش خبرنگاران ما در حوزه های مختلف، تاکنون از میان چهره های شاخص تنها در شهرستان خاش علی کرد نماینده حال حاضر مجلس در روز اول، حضور مجدد خود را اعلام کرده است.

همچنین پشنگ ریگی که سابقه حضور در مجالس هفتم، هشتم و نهم را داشته اما در مجلس دهم علیرغم کاندیداتوری صلاحیتش تایید نشد و از عرصه رقابت باز ماند  نیز از حوزه انتخابیه خاش ثبت نام خود را قطعی کرده است.

بر اساس تجربیات سال های گذشته احتمال می رود که چهره های شاخص و سرشناس از جمله دیگر نمایندگان حال حاضر مجلس شورای اسلامی در روزهای آخر و دقایق پایانی نسبت به ثبت نام در انتخابات اقدام کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16254

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/16254/ثبت-نام-33-نفر-انتخابات-مجلس-سیستان-وبلوچستان-حضور-دقیقه-90-چهره-های-سرشناس

شستون
  https://shastoon.ir