سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

کیک های مشکوک به وجود قرص در چابهار جمع آوری شد

21 آذر 1398 ساعت 11:56

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار گفت: محصولات کیک های مشکوک به وجود قرص به صورت کلی در سطح شهرستان چابهار با همکاری واحد بهداشت محیط جمع آوری شدند.


به گزارش شستون؛ بهروز دهقان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: پیرو انتشار تصاویری مبنی بر وجود قرص در برخی کیک ها و طی بازرسی صورت گرفته توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان چابهار، با اخذ دستور دادستان عمومی و انقلاب و با همکاری پلیس اماکن و اطلاعات، کلیه محصولات کیک مشکوک به وجود قرص از انبارها و مراکز و دفاتر فروش تا اطلاع ثانوی جمع آوری شد.

وی افزود: تا زمان انجام آزمایشات و مشخص شدن نتایج جهت حفظ و صیانت از سلامت شهروندان کلیه محصولات جمع آوری شده توقیف خواهند بود.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار با بیان اینکه اولویت اصلی ما حفظ و ارتقاء سلامت عمومی جامعه است خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه و یا شکایات بهداشتی فورا با تلفن ۱۹۰ سامانه بهداشت محیط وزارت بهداشت تماس حاصل نموده و اطلاع رسانی کنند.

شایان ذکر است، مدتی است فضای مجازی پر از تصاویر مربوط به کیک‌های خوراکی شده است که در میان آنها قرص‌هایی جایگذاری شده‌اند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16393

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/16393/کیک-های-مشکوک-وجود-قرص-چابهار-جمع-آوری

شستون
  https://shastoon.ir