800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

خروش حماسی مردم مقابل توطئه های دشمن در 9 دی/ بیعت مجدد سیستانی و بلوچ با ولایت و انقلاب

مولوی سید عبدالصمد ساداتی گفت: سیستانی و بلوچ نیز با شناخت و بصیرت کافی و مناسب از دسیسه های معاندین و ضد انقلاب، در 9 دی بار دیگر به میدان خواهند آمد و با ولایت بیعت مجدد خواهند کرد.
خروش حماسی مردم مقابل توطئه های دشمن در 9 دی/ بیعت مجدد سیستانی و بلوچ با ولایت و انقلاب
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت و گو با شستون ضمن دعوت از آحاد مردم در اجتماع بزرگ 9 دی در حمایت از ولایت و میثاق مجدد با ولایت و نظام، بیان کرد:  9 دی یکی از روزهای مهمی است که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید و در این روز مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده در صحنه به حمایت از ولایت، نظام و کشور به پا خواستند.
 
 وی  با اشاره به اینکه خروش حماسی مردم مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمن علیه کشور انجام گرفت، افزود:  هر ساله مردم در چنین روزهایی که در تاریخ مانا و ماندگار شده، حضور فعال و ثابت دارند تا از کشور خود دفاع و حمایت کنند.
 
 امام جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد:  امروز توطئه دشمن در ایجاد تفرقه میان اقوام، ایجاد یأس و نا امیدی و جدایی مردم از انقلاب و ولایت است، اما مردم بصیر و آگاه اسلامی به خوبی ترفند های دشمن را می شناسند با حضور فعال در صحنه و میدان منجر به خنثی شدند، دسیسه های دشمنان انقلاب می شوند.
 
مولوی ساداتی خاطر نشان کرد:  وحدت بی نظیری که در کشور میان اقوام و مذاهب حاکم است توانسته دشمن را نا امید کند  و در طول سالیان متمادی و در طول تاریخ مشاهده شده که اقوام ایرانی دست در دست هم و در کنار هم در صحنه های مختلف همچون 9 دی حضور موثر داشته اند.
 
وی تصریح کرد: سیستانی و بلوچ نیز با شناخت و بصیرت کافی و مناسب از دسیسه های معاندین و ضد انقلاب، در 9 دی بار دیگر به میدان خواهند آمد و با ولایت بیعت مجدد خواهند کرد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: برخی از افراد ضد انقلاب در تلاش هستند تا از قومیت در این استان سوء استفاده کنند  اما در سیستان و بلوچستان چنین افکاری مورد پذیرش نیست، چرا که همه یک ملت هستیم و با اعلام وفاداری به نظام، انقلاب و ولایت بار دیگر تیری بر قلب دشمنان ایران خواهند گذاشت.
 
مولوی ساداتی اذعان کرد: در حوادث اخیر مشاهده شد که مردم سیستان و بلوچستان به خوبی توطئه دشمن را شناختند و علی رغم اینکه هیچ گونه اغتشاشی در اینجا رخ نداد، برای حمایت از انقلاب، نظام و ولایت به پا خواستند که امسال نیز در اجتماع بزرگ 9 دی حماسه ای دیگر می آفرینند.
 
 انتهای پیام/ 
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 16635
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *