800
۰
فرماندار سیب و سوران:

هزار هکتار از اراضی کشاورزی سوران زیر آب رفت/ خسارت 80 درصدی باران به زیر ساخت های راه روستایی

مجیب حسنی گفت: هزار هکتار از اراضی کشاورزی، باغی و زراعی سیب و سوران زیر آب رفته است که تا 24 ساعت آینده خسارت وارد شده به این حوزه مشخص خواهد شد.
هزار هکتار از اراضی کشاورزی سوران زیر آب رفت/ خسارت 80 درصدی باران به زیر ساخت های راه روستایی
مجیب حسنی در گفت و گو با شستون بیان کرد: در حاضر محور مواصلاتی سوران_مهرستان، سوران_هیدوچ، سوران_پسکوه و سوران_خاش مسدود است.

وی افزود: حدود هزار هکتار از اراضی کشاورزی، زراعی و باغی سیب وسوران زیر آب است، که میزان خسارت وارد شده تا 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

فرماندار سیب و سوران با بیان اینکه سرنشینان چهار خودرو سواری گرفتار در سیل توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر نجات یافتند، ادامه داد: در حوزه منازل خشت و گلی طبق آمار اولیه، 22 منزل مسکونی دچار آسیب شده است.

حسنی خاطر نشان کرد: سیل حدود 80 درصد به زیر ساخت های راه روستای خسارت وارد شده که در حال حاضر نیاز به خدمات رسانی و اقلام کمکی نظیر پتو، بخاری، چادر اسکان موقت احساس می شود تا خانوارهایی که دچار مشکل شده اند را اسکان موقت داده شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جمعیت هلال احمر در حال خدمات رسانی به مردم منطقه است، تصریح کرد:  تعدادی از ستون های برق نیز واژگون شده اند که در حال برآورد خسارت و تعداد ستون های آسیب دیده هستیم.

 انتهای پیام/ 
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 16866
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *