تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی برون شهری، از ابتدای سال جاری تاکنون به تخلفات 266 راننده و 211 شرکت حمل و نقل بخش عمومی استان در نشست های کمیسیون ماده 11 و 12 استانی رسیدگی و احکام مربوط صادر شد. وی بیان کرد: با توجه به اختیارات تفویض شده به این اداره کل در سیستان و بلوچستان برای شرکت‌های حمل و نقل بنا به نوع و مرتبه تخلف، رای تذکر کتبی، جریمه نقدی و لغو پروانه فعالیت صادر می‌شود. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: همچنین برای رانندگانی که دارای تخلف حمل و نقل بوده‌اند بنا به نوع تخلف و تکرار آن از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند لحاظ و آرای مربوطه ابلاغ شد. وی درخصوص تخلفات انجام شده در بخش شرکت‌ها و رانندگان گفت: عدم رعایت ضوابط تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان از جمله تخلفات صورت گرفته از سوی شرکت‌ها و کسر تجهیزات ایمنی و عدم اخذ بارنامه و صورت وضعیت نیز برخی تخلفات انجام شده از سوی رانندگان حمل ونقل عمومی برون شهری سیستان و بلوچستان در این مدت بوده است. باقری با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل و نقل جاده ای و جلب رضایت آنان بیان کرد: این اداره کل بر کلیه فعالیت های بخش حمل و نقل جاده ای برون شهری استان نظارت مستمر دارد که در این راستا علاوه بر مراجعه حضوری به ادارات راهداری و حمل و نقل در شهرهای استان و دفاتر نظارت پایانه های بار و مسافر، سامانه پیامکی 3000141، تلفن 141 و درگاه اینترنتی www.141.ir راه ارتباطی ما با مخاطبان بخش است تا بتوانیم نظرات، پیشنهادات و شکایات افراد را دریافت و به آنها رسیدگی کنیم. انتهای پیام/

سیل بیش از ۶۱۱میلیارد ریال به بخش کشاورزی خسارت زد

26 دی 1398 ساعت 9:26

حبیب رئیسی گفت:سیل بیش از ۶۱۱میلیارد ریال به بخش کشاورزی این منطقه خسارت وارد کرد.


به گزارش شستون؛ حبیب رئیسی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: هسته اصلی سامانه بارش ارتفاعات بخش های بنت و مرکزی این شهرستان بوده وبا میانگین  کم سابقه ۲۰۰ میلیمتر بارندگی خسارات هنگفتی  به بخش کشاورزی شهرستان وارد شئ.

وی بیان کرد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه بیش از ۶۱۱میلیاردو۳۰۰میلیون  ریال به زیر بخش‌های کشاورزی خسارت وارد شده که از این میزان ۳۵۳میلیارد و۳۰۰میلیون  ریال آن در بخش آب وخاک  می باشد.

وی تصریح کرد: در اثر طغیان رودخانه ها ۹۰هکتار  اراضی زراعی و باغی شهرستان  به همراه محصولات آن که در حاشیه رودخانه ها بودند دچار آبردگی شد و تبدیل به مسیر رودخانه شد  و به ۲۳۰ رشته قنات خسارت سنگینی وارد  شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیان کرد: در اثر جاری شدن سیلاب ۴۰۰راس دام سبک و ۱۰۰ راس دام سنگین تلف و به ۳۰۰جایگاه دام سنتی  و۷جایگاه بهداشتی دام نیز آسیب جدی دیده اند.

دیر جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر با اشاره به فصل برداشت محصول زراعی گفت ۱۰۵هکتار از مزارع جالیز  گوجه‌فرنگی، پیاز، باقلا ویونجه شبدر برسیم سبزیجات برگی خسارت ۱۰۰ درصدی وارد شده است.

رئیسی خاطر نشان کرد: با فروکش کردن سیلاب وباز شدن مسیرها و حضور گروه های ارزیاب خسارت به همه مناطق، میزان کل خسارت وارده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16932

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/16932/سیل-بیش-۶۱۱میلیارد-ریال-بخش-کشاورزی-خسارت-زد

شستون
  https://shastoon.ir