800
۰
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر؛

مرگ سارق مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس/برخورد با مخلان امنیت جدی و غیر قابل گذشت است

محسن گل محمدی گفت: صبح امروز در درگیری مسلحانه سارقین مسلح با مامورین پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر یک سارق سابقه دار کشته شد.
مرگ سارق مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس/برخورد با مخلان امنیت جدی و غیر قابل گذشت است
به گزارش شستون؛ محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: صبح امروز یکشنبه در درگیری مسلحانه سارقین مسلح با مامورین پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر یک نفر از اشرار و ‌سارقین مسلح معروف شهرستان کشته شد.

وی افزود: این سارق مسلح دارای چندین فقره سابقه سرقت مسلحانه در منطقه بوده و از مدتها قبل تحت تعقیب بوده است که سرانجام پس از سرقت مسلحانه نافرجام بامداد امروز و در این درگیری کشته شد.

گل محمدی اذعان کرد: از این سارق مسلح مقادیر زیادی گوشی تلفن همراه مسروقه، چندین کیف پول نقد و یک قبضه اسلحه و دوتیغه خشاب و مهمات مربوطه آن نیز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد جدی و قاطعانه با اینگونه جرائم و مجرمین از اولویت های دستگاه قضاست و این مهم موجب شده تا در ماه های اخیر وقوع سرقت های مسلحانه در شهرستان ایرانشهر بشدت کاهش پیدا کرده است و این اهتمام، منتهی به فرار بسیاری از سارقین مسلح شهرستان ایرانشهر به دیگر شهرهای استان و ارتکاب سرقت مسلحانه در آن شهرها گشته است .

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 17574
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *