800
۰
فرماندار سراوان:

برخورد قاطع با افرادی که از قانون تمکین نمی کنند/ اتاق اصناف واحد های صنفی متخلف را معرفی کند

فرماندار سراوان گفت: اتاق اصناف واحد های صنفی متخلف که علی رغم تمامی هشدارها و تذکرات اقدام به فعالیت کرده اند، به علت به خطر انداختن سلامت عمومی شهروندان جهت سیر مراحل قانونی معرفی کند.
برخورد قاطع با افرادی که از قانون تمکین نمی کنند/ اتاق اصناف واحد های صنفی متخلف را معرفی کند
علی رضا شهرکی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون  با اشاره به اینکه عده ای از هموطنان با رفتن به سفر منجر به انتقال ویروس کرونا و به خطر انداختن سلامت خود و دیگران شده اند، بیان کرد: سراوان نیز از این قاعده مستثنا نیست و علی رغم هشدار ها و تذکرات مکرر اما عده ایی همچنان اصرار بر فعالیت واحد صنفی خود دارند.

 وی افزود: در بازدیدی که روز گذشته از سطح شهر داشته و شاهد باز بودن برخی از فروشگاه ها بوده که پس از ارائه توضیحات لازم به فروشنده در راستای صیانت از سلامت عموم جامعه، فروشنده، فروشگاه خود را تعطیل کرد.

 فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: همچنین در بازدیدی که از سطح نانوایی های شهر و مراکز فروش مرغ زنده نیز داشته که به صورت چهره به چهره آموزش ها و توصیه های لازم بهداشتی و درمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا را به مردم ارائه داده اما قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا وابسته به همکاری لازم و همه جانبه مردم دارد.

 شهرکی در پاسخ به این سوال که آیا با واحد های صنفی که در برخی از ساعات روز در حال فعالیت هستند، برخورد قانونی انجام می شود یا خیر، گفت: معرفی واحد های صنفی متخلف که با فعالیت در این شرایط منجر به خطر انداختن سلامت عمومی شهروندان شده اند، بر عهده اتاق اصناف است.

 وی با اشاره به برخورد قاطع با افرادی که از قانون تمکین نمی کنند، تصریح کرد: از سوی فرمانداری به اتاق اصناف اعلام شده تا لیست واحد های صنفی که  تخلف انجام داده اند جهت سیر مراحل قانونی را اعلام کند.

انتهای پیام/ 
 
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 17656
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *