800
۰
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان:

توزیع 35 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)/ 3 هزار بسته در سراوان توزیع شد

علی رضا راشکی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز این رسالت اجتماعی را به عنوان تکلیف با تهیه یک میلیون بسته در سطح کشور و 35 هزار بسته معیشتی در مرحله اول در سیستان و بلوچستان آغاز کرد.
توزیع 35 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)/ 3 هزار بسته در سراوان توزیع شد
علی رضا راشکی  مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر مواسات و رزمایش همدلی، همه دستگاه ها و ارگان ها و مردم به فکر این افتادن که فرمایش حضرت آقا را به نحو احسن آنجام دهند.

وی با بیان اینکه در این روزها همه مردم در تکاپو تهیه بسته های معیشتی و کمک مومنانه هستند، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز این رسالت اجتماعی را به عنوان تکلیف با تهیه یک میلیون بسته در سطح کشور و 35 هزار بسته معیشتی در مرحله اول در سیستان و بلوچستان آغاز کرد.

 مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: با همکاری و تعامل  مساجد، گروه های جهادی، ائمه جمعه و جماهت جامعه هدف را شناسی و با هم افزایی با دستگاه های مربوطه مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، جمعیت هلال احمر و سپاه پاسداران مرحله توزیع بسته های معیشتی آغاز شده است.

راشکی خاطر نشان کرد: کار توزیع بالغ بر 12 هزار بسته در مرحله اول در منطقه بلوچستان شروع و این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی در پایان یادآور شد: در سطح شهرستان سراوان بیش از 3 هزار بسته در مرحله اول طبق برنامه ریزی انجام شده در سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان در حال توزیع است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 18275
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *