800
۰
فرماندار سراوان:

مستحکم تر شدن جایگاه اسلام با حمایت از مردم فلسطین/ به برکت وجود انقلاب ندای آزادی خواهی در جهان طنین انداز می شود

علی رضا شهرکی گفت: به جرعت می توان گفت تا زمانی که اسم و آوازه ایرانیان در دنیا است، دفاع از مردم مظلوم فلسطین خاموش نخواهد شد و ندای آزادی را در تمام دنیا طنین انداز خواهیم کرد.
مستحکم تر شدن جایگاه اسلام با حمایت از مردم فلسطین/ به برکت وجود انقلاب ندای آزادی خواهی در جهان طنین انداز می شود
علی رضا شهرکی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: اصل انقلاب بر اساس  حمایت از مظلومین و نه تنها مظلومین ایران بلکه مظلومین در تمام دنیا شکل گرفته است از این رو بر خود وظیفه می دانیم که از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنیم.

 وی افزود: سکوت مقابل جنایت  یعنی تأیید هر گونه جنایت در هر گوشه دنیا است و هیچ مسلمان و فرد آزادی خواه نمی تواند بپذیرد مگر اینکه باور اسلامی و اعتقاد آزادی نگری خود را زیر سوال برد.

فرماندار سراوان گفت: قطعا حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین هم جایگاه اسلام متسحکم می کند و هم باور و اعتقاد قلبی ما برای آزادی و آزادی نگری  محکم تر می شود.

شهرکی خاطر نشان کرد: رژیم خود ساخته اسرائیل و صهونیست قطعا با هدف استقلال در یک نقطه  از سرزمین قدس شریف شکل نگرفته  بلکه هدف آنها کل دنیای اسلام است.

 وی اذعان کرد: اگر حمایت ها و مقاومت های ما از مردم فلسطین نباشد بی شک این رژین غاصب  کشورهای هم جوار تحت اشغال خود در خواهد آورد به همین جهت حمایت از مظلوم جزء رسالت ما بوده و خواهد بود.

فرماندار سراوان تصریح کرد: به جرعت می توان گفت تا زمانی که اسم و آوازه ایرانیان در دنیا است، دفاع از مردم مظلوم فلسطین خاموش نخواهد شد و ندای آزادی را در تمام دنیا طنین انداز خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 18429
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *