800
۰
مدرس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان:

استفاده از لوازم شخصی در آرایشگاه برای پیشگیری از کرونا ضروری است/کاشت ناخن و مژه تا اطلاع ثانوی ممنوع

خان محمد سپاهی گفت: بهتر است افراد در آرایشگاه حوله، پیش بند، قیچی، موچین، کیسه پلاستیکی، هد بند و سایر وسایل شخصی را به همراه داشته باشند تا از ابتلا به ویروس کرونا در امان باشند.
استفاده از لوازم شخصی در آرایشگاه برای پیشگیری از کرونا ضروری است/کاشت ناخن و مژه تا اطلاع ثانوی ممنوع
خان محمد سپاهی مدرس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه توصیه می شود در این ایام تا حد امکان از رفتن به آرایشگاه خودداری شود، بیان کرد:  افرادی که در ایام کرونا به آرایشگاه ها مراجعه می کنند بهتر است در داخل آرایشگاه حتما از ماسک و دستکش یک بار مصرف استفاده کنند.

 وی با اشاره به اینکه افراد در مدت حضور در آرایشگاه فاصله یک و نیم را رعایت کنند، ادامه داد:  توصیه می شود از دست زدن به سطوح مختلف در آرایشگاه مانند میز، صندلی، دستگیره و دیگر موارد پرهیز و هرگز دست خود را به صورت، دهان، بینی و چشم خود نزنند.

 مدرس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان ادامه داد: بهتر است در آرایشگاه حوله، پیش بند، قیچی، موچین، کیسه پلاستیکی، هد بند و سایر وسایل شخصی را به همراه داشته باشند تا از ابتلا به ویروس کرونا در امان باشند.

سپاهی در ادامه اذعان کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا در صورت رفتن به آرایشگاه از هرگونه تزریق، کاشت ناخن،  مژه و موارد مشابه به جد خود داری شود.

وی خاطر نشان کرد: شهروندانی که به آرایشگاه مراجعه می کنند ترجیحا از قیچی و لوازم شخصی خود استفاده کنند در غیر این صورت از آرایشگر بخواهند تا لوازم را ضد عفونی و در حین کار از ماسک و دستکش یک بار مصرف استفاده کند.

مدرس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در پایان تصریح کرد: بلافاصله پس از ورود و یا خروج از آرایشگاه دستان خود را با آب و صابون بشویند و یا با محول ضد عفونی کنند.


 انتهای پیام/ 
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 19148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *