800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

امام باقر (ع) ستاره ای درخشان برای نجات بشریت در مسیر رسالت نبی اسلام بود

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: امام باقر (ع) همانند دیگر ائمه اطهار علیه السلام ستاره ای درخشان است برای نجات بشریت در مسیر رسالت نبی گرامی اسلام است.
امام باقر (ع) ستاره ای درخشان برای نجات بشریت در مسیر رسالت نبی اسلام بود
 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: امام باقر (ع) پنجمین امام معصوم شیعیان است که در زمانی این امام عزیز در این عالم زندگی می کرد که بستری فراهم شد و شاید حاکمان و پادشاهان اموی و مروانی به دلیلی یک مقطعی در امامت ایشان مجال ایجاد شد. 

وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: این مجال فرصتی شد برای اینکه بستری فراهم کند برای تربیت شاگردان و ترویج مباحث ناب اسلامی و مقابله با آلودگی ها و بلوا گرایی و بسیاری از مواردی که برخلاف اسلام بود، امام محمد باقر (ع) اسلام ناب محمدی را توسط پرورش شاگردان ترویج داد و تقریبا ادامه مسیر راه به دست امام باقر استمرار یافت. 

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: امام باقر (ع) همانند دیگر ائمه اطهار علیه السلام ستاره ای درخشان است برای نجات بشریت در مسیر رسالت نبی گرامی اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: پیامبر (ص) فرموده اند اهل بیت من کشتی نجات هستند، هر کسی تخلف کند از مسیر، دست به دامن این خاندان پاک و معصوم نشود، غرق خواهد شد. 

وی تصریح کرد: از امامان معصوم (ع) به عنوان امام و پیشوا در همه مراحل زندگی بهترین وجه در بندگی و عبادت، اخلاق و متانت و علم جویی و علم طلبی و یادگیری و شناخت اسلام را الگو پذیرفت.

امام جمعه شهرستان سراوان اذعان کرد: مقابله با ایده های غلط در ان زمان بود،. پرورش و ترویج مباحث اسلام و شاگردانی که امروز اسلام به دست ما رسیده است.
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 19589
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *