800
۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

هفته دفاع مقدس یادآور ظلم دشمنان انقلاب است/ باید در حوزه اقتصاد در جهان به الگو تبدیل شویم

مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: نشان داده ایم که از نظر قدرت جنگی و شجاعت بهترین قدرت هستیم و باید نشان دهیم که از نظر اقتصاد و توانمندی در جهان الگو باشیم.
هفته دفاع مقدس یادآور ظلم دشمنان انقلاب است/ باید در حوزه اقتصاد در جهان به الگو تبدیل شویم
 
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان  در گفت و گو با شستون بیان کرد: نسل جدید انقلاب باید بیدار و هوشیار باشند که برای حفظ این آب و خاک چه زحمات و رنج هایی کشیده شده، هشت سال رنج هایی را از سوی دشمن تحمل کردیم اما نگذاشتیم ذره ای از این خاک از میهن اسلامی جدا شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: نسل اول انقلاب اسلامی ایران با زحمات فراوان و فدا کردن جان خود اجازه تجاوز تجزیه دشمن به خاک کشور را ندادند.

مولوی حسین زهی خاطر نشان کرد: امید است دولتمردان نیز اراده کنند و نگذارند که قلوب مردم به سمت کشورهای دیگر سوق پیدا کند، همان طور که نگذاشتیم خاک به دست بیگانه بیوفتد نباید قلب هایمان نیز به بیگانه متوسل شود.
 
وی تصریح کرد: انتظار می رود همانطور که نسل اول انقلاب از خاک دفاع کردند دولتمردان نیز بابت معیشت و اشتغال مردم نیز پای کار باشند و دشمن را مایوس کنند که ملت ایران هرگز به سمت بیگانه نخواهد رفت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان اذعان کرد: نشان داده ایم که  از نظر قدرت جنگی و شجاعت بهترین قدرت هستیم و باید نشان دهیم که از نظر اقتصاد و توانمندی در جهان الگو باشیم.
  انتهای پیام/
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 20381
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *