800
۰
برای دریافت پاداش با فیفا مکاتبه کردیم؛

یلوه: تا دوشنبه تمام بدهی برانکو را می‌دهیم/ بشار حداقل تا نیم فصل با ماست

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار یورو از بدهی برانکو باقی مانده که طی یکشنبه و دوشنبه پرداخت می کنیم.
یلوه: تا دوشنبه تمام بدهی برانکو را می‌دهیم/ بشار حداقل تا نیم فصل با ماست
به گزارش شستون؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا یلوه طی گفت‌وگویی رادیویی درباره شرایط اسپانسرینگ و کارگزاری باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قرار بود در شهریور دو اسپانسر با ما قرارداد منعقد کنند و پیش پرداخت خوبی بدهند، اما آنها اصرار داشتند با باشگاه استقلال هم قرارداد امضا کنند تا بخشی از مشتری های خود را از دست ندهند و خواستند ما با باشگاه استقلال مذاکره کنیم تا اسپانسر مشترک شود اما ما اعتقاد داشتیم اگر استقلال صلاح بداند کاری را خودش انجام بدهد وارد مذاکره شود. آن قراردادها منتفی شد و مشکل مالی برای ما ایجاد کرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه هفته گذشته طی دو مرحله یک بار ۲۲۶ هزار یورو و یک بار ۴۱۰ هزار یورو به برانکو پرداخت کردیم و حدود ۱۳۰-۱۴۰ هزار یورو باقی مانده که تا یکشنبه یا دوشنبه به ایشان پرداخت می کنیم و کامل تسویه حساب می کنیم.
معاون اقتصادی پرسپولیس افزود: ما طی سال گذشته عملکرد مالی خوبی داشتیم و ۹۵ درصد به بازیکنان پرداخت کردیم. آپشن قرارداد بازیکنان باقی مانده که انشاءالله پس از پایان پرونده برانکو آپشن ها و پیش پرداخت فصل جدید بازیکنان را پرداخت می کنیم. اگر پاداش آسیایی هم برسد بخشی از آن را به پرونده کالدرون و بودیمیر اختصاص می دهیم.
وی در ادامه به رادیو ایران گفت :ما برای دریافت پاداش با فیفا مکاتبه کردیم و همان طور که با فیفا صحبت کردیم بخشی از طلب آقای برانکو و دستیارانش را از این محل پرداخت کردیم بخشی از طلب آقای کالدرون و بودیمیر را هم بتوانیم به واسطه مطالبات در آسیا پرداخت کنیم. اگر این پرونده های خارجی بسته شود سال آینده سال مالی خوبی را پیش بینی می کنیم تا بازیکنان و کادر فنی دغدغه مسائل مالی نداشته باشند و روی بازی تمرکز کنند.
یلوه در پاسخ به اینکه آیا باشگاه به بشار پیشنهاد داده مانند بیرانوند تا نیم فصل بماند و سپس به قطر برود گفت: بشار رسن بازیکن ماست و پیشنهاد جدیدی به او ندادیم. همان طور که آقای گل محمدی و رسول پناه عنوان کرد ایشان چند روز به خاطر سالگرد مادرش به نجف رفت و انشاءالله برمی گردد و حداقل تا فینال آسیا با ماست و بعدش اگر خودش اصرار به رفتن داشته باشد یک تصمیم دیگر می گیریم. بشار بازیکن ماست و باشگاه قطری هم اگر بخواهد بشار را بدون رضایت ما جلب کند محرومیت شامل او می شود که بعید می دانم بخواهد وارد این ماجرا شود و مشکل برای خودشان ایجاد کنند.
معاون اقتصادی پرسپولیس در پایان درباره فرجام خواهی پرونده آل کثیر گفت: ما از ده روز پیش لایحه خود را از آقای امیر ساعد وکیل و بخش حقوقی و بین الملل خودمان پیش بینی می کردیم زمانی که نامه afc به دستمان برسد سه روز فرصت داریم و برای اینکه عجله ای نشود از ده روز پیش دوستان لایحه را آماده کردند و فکر می کنم فردا این لایحه را ارسال کنیم و این محرومیت برطرف شود.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 20566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *