800
۰
رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان عنوان کرد؛

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در جاده سلامت سراوان/ ایجاد آرامش اجتماعی و داشتن جامعه سالم در گرو توسعه ورزش همگانی است

محمد رضا گمشادزایی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در جاده سلامت به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در جاده سلامت سراوان/  ایجاد آرامش اجتماعی و داشتن جامعه سالم در گرو توسعه ورزش همگانی است
 محمد رضا گمشادزایی رییس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: پیاده روی خانوادگی به  مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در جاده سلامت سراوان برگزار شد.

وی افزود: فرهنگ سازی و ترویج ورزش های همگانی در راستای ایجاد شور، نشاط و تندرستی در جامعه در کاهش آسیب های اجتماعی و داشتن جامعه ای سالم موثر است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان ادامه داد: توسعه ورزش همگانی یکی از نیازهای روز جامعه است که باید در این راستا گام های موثری با همکارای دیگر ارگان ها و نهادها برداشت.
 
گمشادزایی خاطر نشان کرد: توسعه ورزش همگانی راهکار مناسب و رمز داشتن جامعه سالم است که می تواند جامعه را از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی مصون بدارد.
 
وی با بیان اینکه تحکم بنیان خانواده، شادابی و نشاط جامعه تا حدودی به توسعه ورزش های همگانی بستگی دارد، تصریح کرد: نمی توان از نقش مهم و موثر ورزش همگانی در ایجاد آرامش اجتماعی، شکوفایی استعداد های افراد، رشد عقلی و روحی نوجوانان و جوانان چشم پوشی کرد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 20580
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *