800
۰
مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان:

بانوان سرپرست خانوار فعال صنایع‌دستی در سیستان و بلوچستان حمایت می‌شوند

علیرضا جلالزایی گفت: بانوان سرپرست خانوار فعال صنایع‌دستی در هشت استان کشور مورد حمایت قرار می گیرند که سیستان و بلوچستان یکی از آن هاست.
بانوان سرپرست خانوار فعال صنایع‌دستی در سیستان و بلوچستان حمایت می‌شوند
 به گزارش شستون، علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: طی تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بنیاد کرامت رضوی بانوان سرپرست خانوار فعال صنایع‌ دستی در هشت استان حمایت می‌شوند.

وی عنوان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از رونق صنایع‌ دستی به‌عنوان میراث ملی در شرایط شیوع کرونا، با رویکرد حمایت ویژه از زنان سرپرست خانوار فعال در عرصه صنایع‌دستی هشت استان، 24 آبان ماه با حضور معاون صنایع‌دستی کشور و مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی منعقد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه، در مرحله نخست اجرای آن برای حمایت از صنایع‌دستی در خراسان های رضوی، جنوبی، شمالی، کردستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان و گلستان برنامه جدی برای حمایت با اولویت زنان سرپرست خانوار اجرا می شود.

وی تصریح کرد: ‌یکی از برنامه‌های بنیاد کرامت رضوی اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست خانوار و یا بانوان بدسرپرست است، در این تفاهم نامه ۴۰۰ فقره وام اشتغال‌زایی از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال به زنان سرپرست خانوار با هماهنگی معاونت صنایع‌دستی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 20867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *