800
۰
امام جمعه اهل سنت شهر جالق عنوان کرد:

نقش موثری بسیج در ایجاد امنیت/اخلاص؛ رمز موفقیت و ماندگاری بسیج است

مولوی مجیب الرحمن رییسی گفت: یکی از مهم ترین نقش هایی که بسیج در این منطقه داشته، نقش امنیت پایدار است که بسیار موثر ایفای نقش کرده است.
نقش موثری بسیج در ایجاد امنیت/اخلاص؛ رمز موفقیت و ماندگاری بسیج است
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با شستون بیان کرد: بسیج یکی از نهاد های مردمی است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و در ابعاد مختلف ایفای نقش کرده است.

وی با اشاره به نقش بسزای بسیج در محرومیت زدایی و اشتغال زایی، ادامه داد: یکی از مهم ترین نقش هایی که بسیج در این منطقه داشته، نقش امنیت پایدار است که بسیار موثر ایفای نقش کرده است.

امام جمعه اهل سنت شهر جالق افزود: امنیتی که امروز در کشور حاکم است نسبت به دیگر کشورهای همجوار قابل قیاس نیست چرا که از امنیت بالایی برخورداریم، می طلبد مردم نیز همکاری لازم را با بسیج و نیروهای امنیتی داشته باشند.

مولوی رئیسی رمز موفقیت و ماندگاری بسیج را اخلاق در عمل عنوان و خاطر نشان کرد: بسیج در نقشه راهی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ترسیم کرده حرکت می کند و تا کنون از این مسیر منحرف نشده و می توان گفت یکی از رمزهای بقا و ماندگاری بسیج تخطی نکردن از آرمان های انقلاب است.

وی تصریح کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور بسیج در کنار نیروهای درمان و کادر پزشکی قرار گرفت و همچنین در جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ به روشنگری و آگاه سازی مردم پرداخت و اقدام به گند زدایی معابر و نقاط آلوده کرد.

انتهای پیام/
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 20922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *