800
۰
نماینده مردم شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان:

کارساز بودن فعالیت بسیجیان در زمان بحران/ طرح رزاق منجر به امنیت پایدار در نوار مرزی می شود

ملک فاضلی گفت: بسیج در تمامی موارد کارساز بوده و در زمان بحران، سیل، زلزله، شیوع بیماری و دیگر موارد حضور موثر داشته است.
کارساز بودن فعالیت بسیجیان در زمان بحران/ طرح رزاق منجر به امنیت پایدار در نوار مرزی می شود
ملک فاضلی نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و‌ سوران و مهرستان در گفت و گو با شستون ضمن تبریک به بسیجیان به مناسبت هفته بسیج، بیان کرد: بسیج در تمامی موارد کارساز بوده و در زمان بحران، سیل، زلزله، شیوع بیماری و دیگر موارد حضور موثر داشته است.
 
وی افزود: آنچه در بحث کرونا به وجود آمد، حضور بسیج در چند حوزه بود، در وهله اول بسیج همگانی بود، بسیج تا کنون عرصه سلامت را ترک نکرده است.
 
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان با اشاره به حضور و فعالیت محسوس و تا محسوس بسیج در حوزه سلامت، ادامه داد: بسیج هر کجا که مشکل به وجود امده، خدمت ارایه کرده است.
 
 
فاضلی با بیان اینکه قدر دان و سپاسگذار خدمات و زحمات بسیج هستیم که جان خود را برای حفظ سلامت شهروندان به خطر انداخته اند، خاطر نشان کرد: طرح رزاق یکی از طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی سپاه و بسیج است که با توجه به درخواست های انجام شده و احساس نیاز قرار است تا شعاع ۴۰ کیلومتر تا مرز گسترش پیدا کند.
 
وی تصریح کرد:  برخی از افراد ساکن در جوار مرز به دلیل نبود شغل به شهر مهاجرت و حاشیه نشین شده بودند که معضلات و مشکلاتی را به همراه داشته است اما هم اکنون با طرح رزاق بسیج به خانه و کاشانه خود در نواز مرزی در حال بازگشت هستند.
 
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: اگر در آینده به صورت صحیح از این طرح بی نهایت موثر که در حال توزیع عادلانه سوخت در دل مناطق مرزی است که اشتغال زایی انجام شده، در نهایت منجر به امنیت پایدار می شود و امید می رود بتوانیم خدمات شایسته  به مردم مرز ارایه کنیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 20966
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *