800
۰
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد؛

احترام و خدمتگزاری؛ انتظار مردم از رئیس جمهور/اهانت به جامعه مغایر با ساختار انقلاب و هویت ملی است

ملک فاضلی گفت: احترام و خدمتگزاری انتظاری است که به خصوص مردم، جامعه و نظام جمهوری اسلامی از مقام اول اجرایی مملکت دارند.
احترام و خدمتگزاری؛ انتظار مردم از رئیس جمهور/اهانت به جامعه مغایر با ساختار انقلاب و هویت ملی است
به گزارش شستون؛ ملک فاضلی، رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: شخصی که مقام اول اجرایی مملکت است باید از دیدگاه و نظر بلندی برخوردار باشد و از فردی که در چنین جایگاهی قرار دارد، انتظار نمی رود که لفظی را به کار ببرد که شائبه عدم احترام به جامعه و به ویژه مردم را به همراه داشته باشد. 

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون اعتقاد بر این بوده که مردم ولی نعمت ما یعنی صاحب احترام و عزت هستند، بنابراین توجه به این مهم و عمل کردن به آن، وظیفه مسئولانی است که افتخار می کنند، خدمتگزاران جامعه هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: رئیس جمهور در راس دیگر مسئولان است و دیگران باید از وی الگو بگیرند که چگونه به جامعه خدمت کنند و احترام بگذارند، این انتظاری است که به خصوص مردم، جامعه و نظام جمهوری اسلامی از مقام اول اجرایی مملکت دارند.

اهانت کنندگان به جامعه پاسخگوی قانون باشند

وی افزود: مجلس هم به باید به این مهم توجه داشته باشد، اگر نمایندگان خود را خدمتگزار جامعه می دانند، وظیفه شان عمل به این رسالت و احترام به مردم است، هیچ کس از ارکان نظام جمهوری اسلامی اجازه بی احترامی به جامعه و دیگر ارکان حکومتی را ندارد، چراکه با ساختار انقلاب و هویت ملی و اسلامی سازگار نیست.

فاضلی گفت: در صورتی که کسی به مردم و دیگر ارکان نظام اهانت و بی احترامی کند و از آنچه قوه قضاییه و قانون مشخص کرده است، چه در زمان مسئولیت و چه بعد از آن عدول کند، باید پاسخگوی قانون باشند.

وی اذعان کرد: هیچ چیزی را از عدم دانش اجتماعی در جامعه احساس نمی کنیم، اگر کسی دیگران بی سواد خطاب و چنین موضوعی را بیان کند، به طور قطع با جامعه نیست و از راه دور قضاوت می کند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 21934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *